دبیر مجمع نمایندگان گلستان اعلام کرد
تاریخ: ۱۱:۴۵ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در گلستان

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال به استان گلستان در زمینه اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش اقتصاد شمال،شهرام کوسه غراوی  در مراسم بزرگداشت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی در شهرستان آزادشهر اظهارکرد: استان گلستان در تمام حوزه ها دارای ظرفیت های فراوانی است که بطور ویژه می توان به حوزه گردشگری و کشاورزی اشاره کرد ولی شاهد مشکلات فراوان خصوصا بیکاری در منطقه هستیم.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی به اذن مقام معظم رهبری اعتبار ۱/۵ میلیارد دلاری را در زمینه اشتغال در اختیار دولت قرار داد که از این مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به استان گلستان اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم قدم های مهمی برداریم.
غراوی گفت: احداث راه آهن گرگان به مشهد، ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و پتروشیمی گلستان از جمله پروژه ها و برنامه های مورد نظر مجمع نمایندگان استان می باشد که با تحقق آنها شاهد جهشی چشمگیر در اقتصاد منطقه خواهیم بود.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: برای تصمیم گیری های مناسب و پیشرفت باید با همدلی در کنار هم باشیم و چنانچه انتقادی هم داریم بصورت سازنده بیان کنیم.
وی با انتقاد از برخی نقدهای رسانه ای افزود: رسانه باید منصفانه رفتار نماید، بیان نقدها باید سازنده باشد تا در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و در این مسیر باید از تخریب دوری جسته و به دنبال اصلاح باشیم و همچنین تلاش کنیم این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان نیز در این مراسم بیان کرد: شرایط کنونی ایران نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و دولت های استکباری در تلاش هستند با تئوری های مختلف به مقاصد پلید خود برسند ولی آن چیزی که کشور را از این تنگناها بیرون خواهد برد اتحاد و همدلی بین اقوام و گروه های مختلف است که در گلستان این موضوع به عینه قابل مشاهده است.

منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید