تاریخ: ۴:۰۹ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
توافق مالی کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا

بر اساس گزارش یک شبکه تلویزیونی، کارلوس کی‌روش با سران فدراسیون فوتبال کلمبیا به توافق مالی برای هدایت تری‌کالر رسیده است.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «directvsports»، کارلوس کی‌روش با مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا برای قبول هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده و انتظار می‌رود این مربی پرتغالی تا پایان ماه ژانویه به طور رسمی به عنوان سرمربی تری‌کالر- لقب تیم ملی فوتبال کلمبیا – معرفی شود. طبق این گزارش مسئله مالی بین طرفین حل‌وفصل شده و نتایج رضایت‌بخش بوده، بنابراین سرمربی کنونی تیم ملی ایران تا هدایت تیم ملی کلمبیا فاصله چندانی ندارد.

«directvsports» در بخشی از گزارش خود عنوان کرد تنها مانعی که بر سر توافق کی‌روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا وجود داشت، همراهی این مربی ۶۵ ساله با تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است که قرار است از تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی) به میزبانی اماراتی‌ها برگزار شود، اما اکنون با توافقی که بین طرفین صورت گرفته، انتظار می‌رود کی‌روش در اواخر ماه ژانویه چالش جدید خود با تیم ملی کلمبیا را استارت بزند.

پیش از این رسانه‌های کلمبیایی خبر داده بودند که مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا یکبار در پرتغال و یکبار هم در مادرید با کی‌روش ملاقات کرده‌اند و گزینه اول آنها برای سرمربیگریتری‌کالر، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است.

منبع: تسنیم
print

پاسخی بگذارید