تاریخ: ۱۹:۲۰ :: ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در گیلان آغاز شد

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در گیلان همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری در جریان بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی کلید خورد.

مدیرکل راه و شهر سازی گیلان  در جلسه استانی آیین آغاز عملیات طرح اجرایی اقدام ملی مسکن  گفت: ساخت حدود ۱۳ هزار واحد اقدام ملی مسکن در استان پیش بینی شده است.
ماکان پدرام با بیان اینکه این واحدها توسط دو کارگزار بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرایی می شود،  افزود: تا کنون زمین یک هزار و ۶۰۰  واحد مسکونی را بنیاد مسکن متعهد شده و ۲ هزار و ۹۰۰ واحد به صورت خرده مالکی در حال انجام است که این واحدها آماده واگذاری هستند و بسیاری از این واحدها بین ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت دارند که این اقدام توسط راه شهرسازی با همکاری خرده مالکان انجام شده است.
وی اضافه کرد : چهار هزار و۵۰۰ واحد مسکن نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در استان تعیین تکلیف شده و به صورت کارگزاری اجرایی می شود و چهار  هزار و ۴۰۰ واحد آن در رشت است.
پدرام اظهار داشت: همچنین ۴۰۰ واحد برای اقشار خاص و ۴۰۰ واحد به صورت عادی برای اقشار مختلف مردم در شهرهای بالای یکصد هزار نفر پیش بینی شده است؛ ضمن آنکه آموزش و پرورش نیز سه هزار واحد ثبت نام کننده برای ورود به طرح ملی مسکن داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

در پایان این مراسم قرار داد واگذاری زمین ۶۰۴ واحدی  رشت و واگذاری ساخت در لنگرود به گروه ساخت امضا شد.

print

پاسخی بگذارید