گروه: اجتماعی
تاریخ: ۰:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
 فال روزانه پنج شنبه  22 آذر 1397

فال روزانه شما در روز پنج شنبه 22 آذر 1397 بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا شب بر شما خواهد گذشت.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال،  برای متولدین فروردین ماه

بهترین کار امروز این است که به آرامش بپردازید و استراحت کنید. بخصوص اگر هفته سخت و پرچالشی در انتظار شماست. مهربانی و جذابیت طبیعی و ذاتی شما باعث خواهد شد تا به هر آنچه که می خواهید دست یابید، زیرا افراد را به راحتی به سمت خود جذب می کنید.

به خود و تواناییتان اعتماد کنید، که به راحتی می توانید با مسائل و مشکلات کنار بیایید و همه چیز را حل و فصل کنید.

امروز زمان آن است که صادقانه در مورد کدورت ها و مشکلات صحبت کنید و حل نمایید. اشتباهات دوستانتان را ببخشید و به آنها فرصت جبران دهید.

در زمینه کاری می توانید، بهترین باشید و ابتکارات عالی را در کارتان بگنجانید و موفق شوید.

در امور عاشقانه بسیار از شما حمایت خواهد شد و می توانید نیمه گمشده خود را بیابید.

فرزندانتان را بیشتر درک کنید و با آنها مهربان تر باشید و زمان بیشتری را برایشان صرف کنید.

خطر  اسهال  خفیف برایتان وجود دارد، سعی کنید هویج پخته، موز زیادی بخورید.

روابطتان را گسترش دهید که به زودی به آنها نیاز خواهید داشت.

بیشتر به خودتان اهمیت دهید و هرگز در زندگی خودتان را نادیده نگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

چگونگی ظاهر شدن و لباس و پوشش در برابر دیگران و نظرات آنها مهم است ،اما نه به میزانی که خودتان را اذیت کنید و به زحمت بیندازید. توجه داشته باشید که خود شما در اولویت هستید و از همه، در زندگیتان مهمتر می باشید.

اگر در زندگیتان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، خواهید توانست که مشکلات بسیاری را حل کنید.

اگر فردی است که به آن وابسته هستید،و احساس می کنید که او به این اندازه به شما وابسته نیست، و قدرتان را نمی داند، زیاد اعتماد نکنید و دل نبندید.

سعی کنید که امروز زمان بیشتری را به خانواده تان اختصاص دهید.

جاه طلبی های شما بی نظیر است، اما گاهی ممکن است باعث آزار اطرافیانتان شود و کدورت ایجاد کند.

برای رسیدن به موفقیت در پروژه های کاریتان، سعی کنید که کمی سرعت عملتان را بیشتر کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین خرداد ماه

هر چیزی که شما احساس می کنید ارزش پی گیری دارد، می ارزد. امروز برای به اشتراک گذاری ایده های خوبتان عالی است. امروز دوستان و همکارانتان می توانند به خصوص یاری رسان و پذیرای شما باشند. شما می توانید به عنوان بخشی از یک تیم خلاق مشارکت ارزشمندی داشته باشید. شما پروژه های متعددی با دوستان خود خواهید داشت, اما خود را فراتر از توانیتان نکنید. از پیوندهای ممتاز با فرزندانتان لذت خواهید برد. کبدتان برخی از عملکردهای معیوب را  دارد که باعث ایجاد حساسیت به سرما خوردگی شما خواهد شد.

اگر شما مجرد هستید, خیلی نگران آینده احساساتی خود نباشید که به زودی حل خواهد شد.با تمام فرصت هایی که به دست می آورید, ماهرانه از آن سود ببرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است با چالش هایی در ارتباط با کارتان مواجه شوید.خیلی رک بودن می تواند باعث جریحه دار شدن احساسات و عزت نفس همکارانتان شود. امروز زمان ایجاد تعادل بهتری است. برداشتن گام های کوچک موثرتر از فشار آوردن آنی برای یک تغییر عظیم خواهد بود. طرح هایی می توانند در دقیقه آخر تغییر کنند. این بار می توانید به یکی از بهترین انگیزه های حرفه ای یا اجتماعی خود دست پیدا کنید. اگر شما سرسختانه از سازش خودداری کنید، مشکلات احساساتی برایتان اجتناب ناپذیر خواهند بود.لبخند خود را همیشه و در تمام کارهایتان حفظ کنید تا در چاله ای گیر نکنید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین مرداد ماه

 از خارج شدن در شرایطی لذت خواهید برد و شما را به تعدادی از افراد نشان می دهد. این می تواند فکر شما را به روشی که نمی توانید خودتان ایجاد کنید، تحریک کند. با اقوام و همسایه هایتان تماس بگیرید. لازم نیست زیاد صحبت کنید; تماس های صمیمانه و محبتی می تواند مزایای متعددی برایتان داشته باشد. ملاقات های جذاب یا بهبود چشمگیر روابط عاشقانه موجود برایتان وجود خواهد داشت. اگر مستعد بیماری های قلبی عروقی هستید، مواظب باشید. شما از پویایی سرشار خواهید بود و با میکروب ها و ویروس ها می جنگید. حساسیت و شهود, شما را قادر به استفاده از استعدادی برای کار در حرفه خود خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز نسبت به آنچه گفته می شود، شکاک باشید. برخوردهای شدید عاطفی همراه با امتناع از مکان دوم می تواند اندوه و ناامیدی را برایتان به همراه بیاورد. ممکن است احساس خوبی نداشته باشید. خوشبختانه در تمام شرایط برنده می شوید. امروز در کارتان ضایت های چشمگیر خوبی دریافت خواهید کرد. نتایج رضایت بخشی بدست خواهید آورد. در معرض یبوست هستید، پس زیاد آب، سبزیجات و فیبر بخورید. دوستانتان را با بهترین شرایط انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز می تواند روز مهمی برای شروع باشد. تغییر بخش طبیعی زندگی است اما برای افرادی که ثبات ارزش دارند، دشوار است. برای رسیدن به رویاهای خود آماده باشید.

میتوانید زندگی بهتری داشته باشید, اما باید این را باور کنید.

شانس این را خواهید داشت که رابطه ای عاشقانه با کسی داشته باشید، که بتوانید بدون قید و شرط به آن تکیه کنید. محیط خوبی در خانواده تان وجود دارد:شما خطر مواجهه با یک مشکل را اداره می کنید!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز به عنوان یک قاعده کلی، شما در بازی شانس موفقی نخواهید شد. بگذارید امید و هیجان، قضاوت شما را تیره و تار کند. انرژی کیهانی امروز شما را تشویق می کند که نسبت به خرج خود محافظه کارتر باشید. می توانید داوطلب شوید، اما فقط اگر از شما خواسته شود. زندگی احساساتی شما مورد توجه قرار خواهد گرفت:شما رضایت و خرسندی زیادی خواهید داشت و با شریک زندگی خود لحظات فراموش نشدنی دارید.عدم توافق با یک دوست صمیمی شما را عصبی می کند. امور مالیتان نسبتاً ثابت خواهد بود؛ شما باید از هزینه های زیادی خود خودداری کنید. دلیلی برای نگرانی در مورد سلامتیتان وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین آذر ماه

اگر از شلوغی و هرج و مرج عمومی هراسی ندارید، روز خوبی برای خرید کردن است. شما می توانید معاملات خوبی پیدا کنید، اما مهم است که از یک لیست کار کنید. با شریک خود درباره هر خرید بزرگ مشورت کنید. سر شما با پروژه های بلند پروازانه تر از دیگران گرم خواهد بود. درست است، آینده حرفه ای شما خیلی امیدوار کننده به نظر می رسد! خونسردی خود را در برابر انتقادهایی که دیگران به سوی شما پرتاب خواهند کرد، حفظ کنید. بسیاری از این انتقادات از سو تفاهم، حسادت، و یا حتی از طرف افراد شرور الهام گرفته اند. شما مایل به اولویت دادن به زندگی اجتماعی و حرفه ای خود به خرج زندگی عاطفی و خانوادگی تان خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین دی ماه

گاهی اوقات داشتن یک قلب نرم می تواند منجر به تصمیماتی شود که بعداً پشیمان خواهید شد. از اجازه دادن به یک داستان غم انگیز برای سازش به اصول تان و یا باز کردن کیف پول تان اجتناب کنید. امروز روزی است که برای خودتان سخت کار می کنید و به تعهدات خود پایبند هستید. هیچ ایرادی ندارد که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. عشق در اولین نگاه می تواند برایتان پیش بینی شود، با وجود اینکه ممکن است شما یک رابطه پایدار از زمان طولانی داشته باشید؛ احساسات شما تنها با عمق و صمیمیت آن ها بیرون خواهد رفت. درک خوبی از کودکانتان موجب رضایتتان خواهد شد. وضعیت سلامتی شما خوب است، اما به خود فشار زیاد نیاورید، از بحث های داغ و وضعیت های اورژانسی اجتناب کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین بهمن ماه

به یاد داشته باشید که اغلب اوقات یک تغییر مهم و مثبت شبیه به یک شکست یا بحران است تا زمانی که به طرف دیگر برسید. تنها به این دلیل که شما از اهداف و انتظارات خود کوتاهی کرده اید، این به آن معنا است که شما شکست خورده اید. این راز به استقامت ادامه می دهد و از تسلیم شدن خودداری می کند. عشق صلح آمیز در نزدیکی شما نیست. انرژیتان پراکنده است و تلاش های خود را بر روی اهداف دقیق متمرکز کنید. شما چندین فرصت دارید تا وضعیت مادی تان را بهبود بخشید؛  می توانید تراکنش های مفیدی انجام دهید، و همچنین در وضعیتی خواهید بود که حقوق قابل توجهی به دست می آورید. سعی کنید بیشتر به فکر خودتان باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 آذر 1397

– فال روزانه در روز 22 آذر 1397 برای متولدین اسفند ماه

بخش عشقی شما بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. از هزینه های گزاف دوری کنید. در خانواده، سعی نکنید که آخرین کلمه را در همه موارد بگویید. جو امروز بسیار مطلوب برای تجدید حیات فیزیکی و هم روان شناسانه است:ورزش، بازی و انجام فعالیت های فرهنگی برایتان عالی است. احساسات خود کم بینی نباید اعتماد به نفس شما را تضعیف کرده و یا اعمالتان را دیکته کند.

print

پاسخی بگذارید