گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲:۲۰ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
فال روزانه یکشنبه 9 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 9 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با صداقت، حساس، خلاق و دارای قدرت تخیل قوی هستید. شما همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید و چه از لحاظ مادی و چه معنوی تا جایی که در توانتان باشد دیگران را مورد حمایت خود قرار می دهید.

با این همه، شما خجالتی و درونگرا نیز هستید و همین رفتارهایتان باعث می شود که ویژگی های مثبت شخصیتتان کمتر دیده شوند. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و با مشکل خاصی روبرو نخواهید بود، اما حتما حداقل دو بار در سال به دندان پزشک خود سر بزنید. شاید سلامتی والدینتان نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند، اما خیالتان راحت باشد که هیچ مشکل خاصی برای آنها پیش نخواهد آمد. سرمایه گذاری هایی که انجام داده اید نتایج بسیار خوبی خواهند داشت و سود قابل توجهی را از آنها به دست خواهید آورد. سفرهای خارجی که به قصد گسترش کسب و کارتان انجام می دهید امسال مطمئنا موفقیت آمیز خواهند بود و پروژه های کاری جدید را برای شما به ارمغان خواهند آورد که درامد زیادی از آنها به دست خواهید آورد. تا جای ممکن از داشتن هرگونه مراوده ی مالی با دوستان و اقوام خودداری کنید تا مشکلی برای رابطه تان پیش نیاید. از لحاظ کاری امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و افزایش حقوق و رتبه ی کاریتان قطعی است. اگر هنوز مجرد هستید و قصد ازدواج دارید خودتان را برای رفتن به خانه ی بخت آماده کنید. دی، اسفند و مهر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما در حال حاضر در رابطه ی عاطفی خود فراز و نشیب هایی را دارید تجربه می کنید و طرف مقابلتان دارد شما را وادار می کند طوری رفتار کنید یا بهتر بگوییم، نقشی را ایفا کنید که تا به حال در رابطه ی عاطفیتان به عهده ی شما نبوده است و به آن عادت ندارید. شما باید کمی وقت گذاشته و به فشارهایی که دارند به شما وارد می شوند فکر کنید. اگر قصد جدی کردن رابطه ی خود را دارید باید جواب تمام این سؤال هایی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند ظرف چند ماه آینده پیدا کنید. در محل کارتان مشکلی برایتان پیش آمده است که احساس می کنید یک گره ی کور است. خودتان را دیوانه نکنید و به سراغ یکی از همکاران با تجربه تان بروید تا آن را مثل آب خوردن حل کند!

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز فرصتی برای شما به وجود خواهد آمد که باعث می شود به خودتان افتخار کنید. اما اجازه ندهید اوضاع به صورتی در بیاید که کنترل آن از دستتان خارج شود. این میزان از خود راضی بودن از آن حالت هایی نیست که شما اغلب به آن دچار شوید، اما کارهایی که می کنید و حرف هایی که می زنید اثراتی ماندگار خواهند داشت و فردا که شما این حالت امروز خود را فراموش کنید دیگران حرف هایی که زده اید و کارهایی که کرده اید را به شما یادآوری خواهند کرد. شاید امروز بین شما و یکی از همسایه هایتان یک درگیری جزئی به وجود بیاید، سعی کنید در صورت بروز چنین شرایطی خونسردی خود را حفظ کرده و در آرامش برای حل این مشکل با او صحبت کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

طی چند روز آینده شما با رفتارهایتان اطرافیان خود را غافلگیر خواهید کرد. شما انسان با مسئولیتی هستید و دیگران معمولا می توانند با خیال راحت رویتان حساب باز کنند، اما شما هم مثل هر شخص دیگری نیازهایی دارید و این نیازها برایتان اهمیت دارند. امروز نیازهای شخصیتان قدرتی چند برابر پیدا کرده اند و ارزش و اهمیت آنها برایتان خیلی بیشتر از قبل شده است، اگر این تجربه ی جدید برایتان خوشایند است و احساس می کنید اثرات مثبتی روی شما و زندگیتان گذاشته است شاید لازم باشد برای زندگی شخصیتان برنامه ریزی بهتر و دقیق تری داشته باشید و برای خواسته های خود زمان بیشتری را در نظر بگیرید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز مجبور خواهید بود تصمیم های سخت و نگران کننده ای بگیرید یا پای چنین تصمیماتی که در گذشته ی نزدیک گرفته اید بمانید. شما احساس می کنید که باید هر چه سریعتر زندگی شخصی خود را به ثبات رسانده و سر و سامان بدهید. دلیل این احساس شما چیست؟ شاید این احساس شما به این خاطر است که می خواهید هر چیزی را که رشد و پیشرفت شما را به تأخیر انداخته است زیر سؤال برده و هر چه دارد مانعتان می شود را از زندگی خود حذف کنید. امروز روز خوبی برای یافتن جواب این سؤال ها خواهد بود. از فرصتی که برایتان فراهم شده است به خوبی استفاده کنید و در برخی تصمیم های خود تجدید نظر کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز یک سؤال ذهن شما را به خود مشغول کرده است، اینکه شما در این دنیا چه نقشی دارید و چه تأثیری در پیشرفت و تحول آن دارید. حتی اگر از آن دسته آدم هایی باشید که اهل عمل هستند و فعالیت های زیادی دارند و علاوه بر زندگی شخصیشان به دنیای اطرافشان هم اهمیت می دهند امروز چنین تصوری شما را آزار خواهد داد که شاید آن طور که باید و شاید نقش خود را در پیشرفت جامعه ای که در آن زندگی می کنید ایفا نکرده باشید. اینقدر به خودتان سخت نگیرید، البته که شما به اندازه ی کافی تلاش می کنید، چرا باید اجازه دهید احساسات بیهوده ذهنتان را به خود درگیر کرده و تمرکزی که روی کارهایتان دارید را از بین ببرند.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما سعی دارید از عزیزان خود حمایت کنید، اما آمادگی و توانایی آنها برای زندگی در این دنیا و رویارویی با سختی ها و مشکلات آن از آنچه شما فکر می کنید خیلی بیشتر است. اگر بخواهید به این کار خود ادامه دهید و با محبت بیش از اندازه ی خود آنها را تحت فشار قرار دهید ممکن است واکنش هایی از طرف آنها ببینید که برایتان زیاد خوشایند نیست. با وجود این که کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید، نیازی نیست که هیچ وقتی برای خودتان و کارهایی که دوست دارید نگذارید. اگر برای کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید خواهید توانست هم به کارتان و هم به تفریحتان برسید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما برای این که احساس خوبی نسبت به خودتان و کارهایتان داشته باشید به تأیید دیگران نیاز دارید، اما شخصیت واقعی و طرز تفکر شما معمولا برای دیگران زیاد قابل درک و حتی پذیرش نیست. شاید لازم باشد در تفکرات خود تغییراتی ایجاد کرده و کمی منطقی تر برخورد کنید. اگر نمی خواهید با شما طوری رفتار شود که انگار از فضا آمده اید طی چند روز آینده باید روی ایجاد تعادل در افکارتان تمرکز کنید. شما تنها کسی نیستید که می تواند مشکلات شما را حل کند. به دیگران اعتماد کنید و بپذیرید که آنها هم می توانند وضعیت شما را درک کنند و به کمکتان بیایند. کسانی که می خواهند به شما کمک کنند هیچ انگیزه دیگری به جز عشق و دوست داشتن ندارند، آنها را باور کنید!

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اتفاقات امروز همگی به میزان توانایی شما در نقد و بررسی مسائلبستگی دارند. شما به طور کلی، هروقت که ببینید روابطتان خوب پیش نمی روند با مهارت بالایی موقعیت را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهید. حالا هم یکی از اعضای خانواده تان دارد با رفتار غیر مسئولانه ی خود برای شما و بقیه ایجاد مشکل می کند. شما نمی توانید او را وادار کنید که در رفتارش تغییر ایجاد کند، ولی می توانید با بررسی دلیل این رفتار او و پیامی که قصد دارد با این رفتارش به دیگران منتقل کند گامی در جهت حل این مشکل بردارید. در هر صورت خودتان را بیش از اندازه با مسائل دیگران درگیر نکنید، خودتان به اندازه کافی کار برای انجام دادن دارید!

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

کار و کاسبی را امروز در درجه دوم اهمیت قرار داده و روی زندگی عاطفی خود تمرکز کنید. این جنبه از زندگی شما در حال حاضر به توجه زیادی نیاز دارد. نباید انتظار داشته باشید که طرف مقابلتان قدم جلو گذاشته و برای حل مشکلات دست به کار شود. اگر می توانید برای یک تعطیلات رمانتیک دو نفره برنامه ریزی کنید و کمی به تنهایی با هم وقت بگذارنید و خوش باشید؛ وقتی خودتان در کنار هم باشید روحتان نیز به هم نزدیک خواهد شد. درست است که شما فردی هستید که به استقلال فردی خود اهمیت زیادی می دهد، اما گاهی تعهداتتان باید اولویت و ارزش بیشتری برایتان داشته باشند، این کار هم برای خودتان و هم دیگران بهتر خواهد بود.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

تغییرات فوق العاده ای در محیط اطراف شما و شرایط اقتصادی و اجتماعی به وجود آمده اند و حالا زمان آن فرا رسیده است که شما شرایط را مورد بررسی قرار داده و ببینید چه تأثیری روی زندگی و آینده ی شما می توانند داشته باشند و چکار باید بکنید تا از موقعیت هایی که برایتان به وجود آمده اند به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شاید مجبور شوید در بحث های مهمی در مورد مسائلی مانند مسئولیت نگهداری از یکی از بستگان سالمند خود و یا کمک به تحصیل یکی از جوانان خانواده شرکت کنید. حتی اگر زیاد دلتان نمی خواهد هم بهتر است کمی برای حل این مشکلات خانوادگی وقت بگذارید تا بعدا بتوانید آزادی خود را به دست بیاورید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما روزتان را با انرژی بسیار زیادی شروع می کنید و به دنبال اتفاق های چند وقت اخیر اعتماد به نفستان در درجه بسیار بالایی قرار دارد. شما کاملا حق دارید که به خاطر موفقیت هایی که به ویژه در زمینه حرفه ای داشته اید، به خودتان افتخار کنید، اما آیا در رابطه مشترکتان نیز به همین مقدار موفق هستید و برای بهبود یافتن رابطه خود به همان اندازه ای که برای کارتان انرژی صرف می کنید وقت می گذارید؟ چرا کمی بیشتر در این زمینه تلاش نمی کنید؟ همین حالا دست به کار شده و برای یک قرار عاشقانه دونفره برای همین امشب برنامه ریزی کنید تا همین امشب ببینید که چند ساعت وقت گذاشتن برای رابطه تان تا چه حد روی آن اثر خواهد گذاشت.

فال روزانه ۰۹/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز با یک نفر برخورد خواهید داشت که از وقت گذراندن و صحبت با او بسیار لذت می برید. شاید این احساس نزدیکی و صمیمیت به حدی باشد که حتی احساس کنید عاشق شده اید! حواستان را خوب جمع کنید و به تغییرات حالات و احساسات امروز خود و آنچه در درونتان جریان دارد دقت کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که متوجه شوید چه تغییراتی دارند در درون شما شکل می گیرند و این احساساتی که نسبتبه این شخص دارید تا چه حد واقعی هستند. شما هیچ چیزی را از دست نخواهید داد، حالا دیگر وقت آن رسیده است که دست از عادت ها و عقاید قدیمیتان که هیچ اثری جز محدود کردن شما در زندگیتان ندارند را کنار بگذارید و راه را برای رشد خود باز کنید.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید