تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۶/۰۷/۱۹

محمدرضا سبزواری مدیرشعب استانی بانک ایران زمین با هدف تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هیات رئیسه کانون صنفی روزنامه نگاران استان دیدار و نقش روزنامه نگاران و اصحاب رسانه را برای بالا بردن فرهنگ آحاد جامعه بی بدیل عنوان کرد.

این دیدار که به میزبانی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال وبختیاری این بانک صورت پذیرفت، محمدرضا سبزواری مدیر استان ضمن عرض خیر مقدم به تشریح عملکرد بانک ایران زمین پرداخته و درخصوص موضوعات بانکی مطالبی را عنوان و رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمینه ساز رشد اقتصادی بیان و تصریح کرد: فرهنگ عاملی مهم و زمینه ساز اصلاح رفتار اجتماعی است.
فرهنگ عامل مهم و زمینه ساز اصلاح رفتار اجتماعی است
سبزواری با اشاره به ضرورت حمایت و ترویج فرهنگ تعامل با محیط زیست به رسالت های اجتماعی بانک ایران زمین پرداخته و لزوم استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی و محیط زیست را بر پایه رفع فرهنگی دغدغه های اجتماعی دانست و سه برنامه فرهنگی سه شنبه های بدون خودرو، جمعه های بدون پلاستیک و پویش ملی برای زندگی همین یک زمین را داریم را از اهم فعالیت های اشاعه فرهنگ سلامت جامعه و حفظ محیط زیست بر شمرد.
مدیراستان با اشاره به رسالت اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسانه ها دارای جایگاه والایی در جامعه هستند و می توانند منعکس کننده خوب، نکات مثبت و ضعف تلاش های صورت گرفته باشند.
در ادامه فضل اله سلطانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همکاری های صورت گرفته با بانک ایران زمین افزود: فعالان حاضر در انجمن صنفی روزنامه نگاران، اخبار استان را به صورت شبانه روزی منعکس نموده و در این زمینه آمادگی داریم با دقت ضمن انجام رسالت خویش حامی ومروج فرهنگ تعامل صحیح با محیط زیست و فعالان این عرصه باشیم.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از حمایت های مالی و معنوی بانک ایران زمین از اولین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان افزود: ما بدنبال گسترش حوزه فعالیت در سال آتی در سطح کشوری هستیم و برای نخستین بار آثار برگزیده جشنواره را منتشر و در اختیار عموم قرار خواهیم داد و افتخار داریم که بانک ایران زمین را به عنوان حامی در کنار خود داریم.
مدیر عامل انجمن صنفی با آرزوی موفقیت برای بانک ایران زمین افزود: مطمئناً سختی های کار اقتصادی و تاثیر های آن در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ستودنی است.
در پایان از مدیر استانی بانک ایران زمین به پاس حمایت های مادی و معنوی با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید