تاریخ: ۱۴:۱۰ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵

بیست و هفتمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مجمع که به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونتها و مدیران اداره ی مرکزی برگزار شد ،مدیرکل شعب استان آذربایجان غربی به همراه مدیران حقوقی ، نظارتی و  مالی و اعتبارات این استان نیز حاضر بودند.

این گزارش حاکی است در ابتدای مجمع پس از گزارش اولیه ی پارسا معاون نظارتی بانک در خصوص نظارت ستادی انجام گرفته از استان آذربایجان غربی ، عبدالمطلبی مدیرکل شعب این استان گزارش کاملی از وضعیت مدیریت شعب استان خود را ارائه و ضمن معرفی استان از لحاظ موقعیت جغرافیائی، استانی ، کشاورزی و شرایط اقلیمی و بومی استان ظرفیت موجود در این استان و اقدامات مدیریت شعب استان آذربایجان غربی در بهره برداری از این ظرفیت ها را برشمرد.

این گزارش می افزاید در ادامه گزارش مجمع استان آذربایجان غربی توسط کارکنان اداره بازرسی معاونت نظارتی قرائت و بخش های مختلف عملکردی استان مورد تجزیه ، تحلیل ، بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش دکتر تقی نتاج ، مدیرعامل بانک قوامین ضمن تقدیر از تلاش همکاران در استان آذربایجان غربی، گزارش ارائه شده در مجمع را ثمره تلاش همکاران سخت کوش این استان در سطح شعب و سرپرستی دانست و گفت: سلام و خدا قوت اینجانب  به همکاران  زحمت کش استان  آذربایجان غربی ابلاغ و از آنان بابت این تلاش تشکر شود.

print

پاسخی بگذارید