گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲۱:۲۸ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
محدودیت های ترافیکی کرونا در گیلان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اجرای محدودیت‌های ترافیکی از شنبه اول آذر در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی گیلان گفت: از روز شنبه ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی در دو شهر رشت و رودبار ممنوع است.

سرهنگ امیر طالبی روز  چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، دو  شهر رشت و رودبار در  شرایط قرمز و  پنج  شهر آستارا، تالش، ماسال، سیاهکل و لنگرود در شرایط نارنجی  و سایر شهرها در شرایط زرد قرار دارند.
وی تصریح کرد: بر همین اساس ؛  از روز شنبه آینده ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از  دو شهر رشت و رودبار ممنوع است و رانندگان متخلف ۱۰ میلیون ریال  جریمه  می‌شوند.
وی افزود: همچنین خروج خودروهای بومی شخصی و ورود خودروهای غیربومی شخصی به شهرهای دارای وضعیت نارنجی نیز ممنوع است و رانندگان متخلف ۵ میلیون ریال اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: تردد شامل ورود و خروج به شهرهای دارای وضعیت زرد  بلامانع و عادی است؛  ضمن آنکه این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، عمومی، امدادی و موارد خاص در حوزه‌های درمانی و قضائی نخواهد شد.

همزمان با افزایش شیوع کرونا در کشور محدودیت های جدیدی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شده است.

گیلان دومین استان درگیر در جریان شیوع کرونا بود .

print

پاسخی بگذارید