گروه: اجتماعی
تاریخ: ۳:۴۹ :: ۱۳۹۶/۰۷/۲۷

تاکنون هزار خود رو به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کشور با هدف اشتغالزایی واگذار شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور به تشریح عملکرد این نهاد در بخش اشتغال پرداخت .

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ حجت الله عبدالملکی ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در مراسم واگذاری و تحویل خودرو به مددجویان درساری گفت: کمیته امام اولین نهاد اقتصادی بعد از انقلاب است که به دستور حضرت امام تاسیس شد.

حجت الله عبدالملکی افزود:امروزه اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای مبارزه با فقر و کاهش بیکاری در جامعه است که باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: سال گذشته هزار میلیارد تسهیلات تصویب شد و خوشبختانه بانکها هزارو 100میلیارد تومان پرداخت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: در کل کشور پنج هزار دستگاه خودرو باید به مددجویان نیازمند تا پایان سال تحویل شود که تا کنون 3سه هزارو 300پرونده تشکیل و هزارنفر نیز خودرو دریافت کردند.

عبدالملکی گفت: تلاش داریم با تفاهم نامه ای با اتحادیه تاکسیرانی کشور و تفاهم چهار جانبه پنج هزار تاکسی نیز به مددجویان دارای شرایط تحویل شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور افزود: یک سوم بیکاران کشور مخاطبان امداد هستند که با اختصاص یک سوم منابع و همکاری سایر دستگاهها می توانیم گامی اساسی در زمینه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برداریم.

عبدالملکی افزود: سال گذشته 102هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که امسال تلاش داریم به 140هزار شغل و درصورت اختصاص منابع صندوق ملی به 170هزار شغل برسانیم.

print

پاسخی بگذارید