تاریخ: ۱۷:۵۲ :: ۱۳۹۶/۰۷/۲۹

پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: دختر 15 ساله ای که یکسال از سوی شوهر عمه خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گرفت سکوت خود را شکست.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، 26 مهرماه امسال فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان کرد که دختر 15 ساله اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع ‘آزار و اذیت جنسی’ تشکیل و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

* اظهارات شاکی پرونده :
شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : ‘دخترم 2 روز پیش به من گفت که دامادمان (شوهرخواهرم) به نام داور (متولد 1355) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است’.

*اظهارات دختر 15 ساله:
دختر15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان اعلام کرد :’شوهرعمه ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت و به من ابراز علاقه می کرد و می گفت: ‘از تو خوشم می آید’ و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می داد تا اینکه پس از گذشت یک سال از آزار و اذیت ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را با خانواده ی خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد ‘.

*دستگیری متهم :
با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر، وی را در ساعت 06.30 روز 29 مهرماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید