تاریخ: ۰:۰۰ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
۲ انتصاب جدید در وزارت نیرو/ معاون جدید وزیر منصوب شد

طی احکامی از سوی وزیر نیرو، «معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو» و «دستیار وزیر نیرو در امور کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان» منصوب و معرفی شدند.

به گزارش اقتصادشمال ،‌وزیر نیرو در جلسه امروز شورای معاونان این وزارتخانه، با صدور حکمی “محمدصالح اولیاء” را به‌عنوان معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو منصوب و از تلاش‌های “محسن بختیار” در زمان سرپرستی این سمت تقدیر کرد.

اردکانیان همچنین با صدور حکم دیگری “علی عدالت” را به‌عنوان دستیار وزیر نیرو در امور کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان معرفی کرد. عدالت، در آخرین سمت خود، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان بوده است.

محمدصالح اولیاء دارای مدرک تحصیلی دکتری در رشته مهندسی صنایع- کنترل کیفیت از دانشگاه بیرمنگام انگلستان بوده و علاوه بر موفقیت‌های متعدد علمی و پژوهشی، ریاست پارک علم و فناوری و دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه یزد را در کارنامه دارد. وی استاد تمام دانشکده مهندسی صنایع و عضو هیئت علمی دانشگاه یزد است.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام فراخوان عمومی وزارت نیرو برای سمت معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، از پنجم فروردین تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعداد ۱۶۹ نفر اعلام داوطلبی کردند که ۱۷ نفر از داوطلبان به بانوان اختصاص داشته است.

در این فراخوان، تعداد ۲۶ نفر از مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و وابسته، ۳۱ نفر از سایر ارگان‌های دولتی، ۳۴ نفر از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و ۸۸ نفر معادل ۵۰ درصد از بخش‌ خصوصی اعلام داوطلبی کردند.

پیش از این، “علی اکبر مهاجری” معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو را برعهده داشت که در روزهای پایانی سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شد.

print

پاسخی بگذارید