تاریخ: ۲۳:۴۶ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
آستارا میزبان مسابقات ووشو ایران و آذربایجان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات ووشو تیم های ایران و جمهوری آذربایجان، از پنجم تا هفتم تیرماه خبر داد.

وحید خاصی پور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی این مسابقات در اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: این مسابقات برای نخستین بار در این شهرستان با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۴۰ ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در قالب چهار تیم از ایران و جمهوری آذربایجان در سالن ورزشی انقلاب شهرستان آستارا رقابت خواهند کرد.

وی بیان کرد: اسکان ورزشکاران و آماده سازی فضای سالن ورزشی باید در سطح مسابقات بین المللی باشد و برگزاری این مسابقات به تقویت سطح ارتباطات دو کشور به خصوص در حوزه ورزش منجر خواهد شد.

خاصی پور اظهار کرد: قهرمانان ملی هر دو کشور در رشته ووشو در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد و ورزشکاران آستارا نیز بارها در رقابت‌های استانی و کشوری این رشته حائز مقام‌های قهرمانی شده‌اند.

وی آستارا را میزبان خوبی برای تورنمنت‌های ملی و بین المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مسابقه با حمایت مسئولان شهرستان و هیأت‌های ورزشی، به نحو مطلوب برگزار شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیأت ورزشی آن فعالیت می‌کنند.

print

پاسخی بگذارید