تاریخ: ۲۰:۲۸ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اندر احوالات باشگاه ملوان بندرانزلی

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال ملوان برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول از روز چهارشنبه چهارم دی ماه آغاز شد.

بر اساس قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران تمام تیمهای شاغل در لیگ های برتر – دسته اول – دسته دوم و دسته سوم کشور برای ورود به نقل و انتقالات می بایست بیست۲۰ در صد از کل مبلغ بدهکاری گذشته خود را تسویه نماید ضمن اینکه به ازای ثبت قرارداد هر بازیکن جدید نیز باید مجددا به اندازه ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکن جدید خود از بدهکاری گذشته باشگاه کم کند.

بنا بر همین قانون پنجره نقل و انتقالات خیلی از تیمهای حاضر در فوتبال ایران از جمله تیم ملوان بسته است.

جدایی قطعی چند بازیکن از ملوان

شاهین باللجایی ، کاظم حیات منش ، علی خسرو نژاد ، آرمان شهداد نژاد ، حامد محمودی ، علی امیری و مسعود حق جو – هفت بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال ملوان هستند که قطعا در نیم فصل دوم ملوان را همراهی نخواهند کرد ، ضمن اینکه عظیم گوگ مدافع پرتلاش و با اخلاق خط دفاعی ملوان به دلیل اتمام خدمت سربازی و قرارداد با باشگاه استقلال تهران و همچنین احمد امیرکامدار ( احتمالا به دلیل مسائل مالی ) در تمرینات دور برگشت ملوان حضور نیافتند و امکان جدایی شان در نیم فصل دوم از تیم ملوان بسیار زیاد است.

وفاداری مغز متفکر به هواداران ملوان

بدون شک میلاد کمندانی یکی از بهترین بازیکنان ادوار تاریخ ملوان در خط هافبک تیم فوتبال ملوان است که علاوه بر توانایی فنی بسیار بالا از نظر اخلاقی در فوتبال ایران بی نظیر می باشد.

خدمت سربازی میلاد کمندانی در نیم فصل به اتمام رسیده است و در حال حاضر کمندانی به دلیل پیگیری کارهای اداری پایان خدمت سربازی نمی تواند در تمرینات ملوان شرکت کند اما بازیکن وفادار و با اخلاق ملوان به دلیل تعهدات اخلاقی به هواداران فهیم ملوان با وجود داشتن پیشنهادات خوب از چند تیم از جمله یک تیم لیگ برتری تهرانی تصمیم گرفته است در نیم فصل دوم در تیم ملوان بماند و در این شرایط سخت به تیم ملوان کمک کند.

تمدید قرارداد چند بازیکن جوان

با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال ملوان چند بازیکن جوان از جمله فربد بلوک باشی هافبک خوش آتیه و پرهام صیاد برهانی از نتایج آکادمی باشگاه ملوان قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با باشگاه ملوان تمدید کردند.

غیبت سرپرست و مربی در تمرینات ملوان

حسین برومند سرپرست تیم ملوان ( به دلیل انجام امور شخصی ) و مازیار زارع مربی با دانش ، پر تلاش و موفق تیم فوتبال ملوان که نقش موثر و بسیار پر رنگی در موفقیت های اخیر این تیم داشته است ( به دلیل نامعلوم ) در تمرینات نیم فصل دوم ملوان غایب هستند ، البته مازیار زارع روز چهارشنبه در تمرین نوبت عصر ملوان برای دقایقی با لباس شخصی حضور یافت اما پس از گفتگویی کوتاه با پژمان نوری خیلی زود محل تمرین را ترک کرد.

بازگشت دو بازیکن به تمرینات ملوان

عباس عامری هافبک دفاعی با تکنیک ملوان،  که در اواخر نیم فصل اول به دلیل مشکلات شخصی قصد جدایی از تیم ملوان را داشت با شروع تمرینات نیم فصل دوم در تمرینات ملوان حضور یافته و پا به پای سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین می کند همچنین سهیل رحمانی که در تمرینات روز چهارشنبه و پنجشنبه ملوان غیبت داشت از روز شنبه در تمرینات ملوان حاضر شد.

عباس عامری در ابتدای فصل و پس از اتمام خدمت سربازی از چند تیم مختلف پیشنهاد داشت اما به دلیل تعصب به تیم ملوان در این تیم ماند تا به ملوان کمک کند.

امیر قلعه نوعی یاور همیشگی ملوان

بدون شک امیر قلعه نوعی یکی از موفقترین و پر افتخار ترین مربیان ایران می باشد که سابقه یک ماه حضور در تمرینات تیم فوتبال ملوان را نیز در کارنامه دارد.

امیر قلعه نوعی با تعصب خاصی که به تیم فوتبال ملوان دارد در نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به باشگاه ملوان کمک مالی کرد و اکنون خبر رسیده امیرخان قصد دارد دوباره مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاه ملوان کمک کند ضمن اینکه در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات ملوان قلعه نوعی قول داده است برای تقویت تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب به صورت قرضی به تیم ملوان انتقال دهد.

دوری یک ماهه هافبک ملوان

فربد بلوک باشی هافبک تیم فوتبال ملوان به دلیل عمل مینیسک زانو به مدت یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود و نمی تواند در تمرینات ملوان شرکت نماید بلوک باشی روز چهارشنبه مینیسک زانوی خود را مورد عمل جراحی قرار داد.

ضمن اینکه هادی حبیبی نژاد نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی در نیم فصل اول تا پایان رقابتهای لیگ یک قادر به همراهی ملوان نخواهد بود.

نتایج مطلوب تیمهای پایه ملوان

با تلاشهای فراوان منوچهر درجزی رئیس آکادمی باشگاه ملوان ، احمد اسپندار معاون آکادمی ، علی صیاد مدیر اجرایی و حمید فرضی نمین مسئول برگزاری تیمهای پایه ملوان در رقابتهای این فصل :

تیم نونهالان ملوان با مربیگری محسن گیاهی در رقابتهای قهرمانی کشور به مقام چهارم، تیم جوانان ملوان با مربیگری اسماعیل دانشور در رتبه ششم لیگ برتر،  تیم ملوان ( ب ) با مربیگری دکتر مهران نصیری در رتبه ششم لیگ برتر گیلان و تیم امید ملوان با مربیگری محمد قدیربحری موفق  به صعود به مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته اول امیدهای کشور شد.

حضور گرم پیشکسوتان ملوان

پیشکسوتان باشگاه ملوان در فصل جاری همواره یار دوازدهم تیم بودند و در همه حال به ملوان کمک کردند در همین راستا صبح روز یکشنبه پیشکسوتان باشگاه ملوان در یک جلسه با پژمان نوری در مورد آخرین وضعیت این باشگاه جلسه ای مهم را برگزار خواهند نمود.

print

پاسخی بگذارید