تاریخ: ۲۳:۲۳ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری آستارا تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری این شهر برای سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال با اکثریت آرا تصویب شد و نسبت به سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است.

سروش وظیفه روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بودجه شهرداری در سال جاری ۳۵۰ میلیارد ریال بود و ۴۰ درصد بودجه سال آینده در بخش های عمرانی و ۶۰ درصد برای هزینه های جاری صرف خواهد شد و شهرداری در سال آینده با درآمدزایی از منابع پایدار، برای تحقق کامل بودجه تلاش خواهد کرد.

آسفالت معابر، احداث پارک و افزایش فضای سبز، توسعه زیرساخت‌ های گردشگری و تکمیل پروژه‌ های ناتمام در اولویت برنامه ‌های عمرانی شهرداری آستارا در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و آستارا جزو  چهار شهر گردشگرپذیر گیلان و به لحاظ موقعیت مرزی، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است و باید سطح خدمات رسانی در این شهر افزایش یابد.

طرح سالم سازی دریا، پارکینگ بازار ساحلی، کمپینگ شماره یک و دو، پارک بی بی یانلو و تالاب استیل عباس آباد به عنوان منابع درآمد پایدار شهرداری محسوب می‌شوند اما امسال به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند.

شهر آستارا به عنوان مرکز شهرستان مرزی بندر آستارا با یک هزار هکتار وسعت، ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت دارد و این شهرستان با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید