گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۲ :: ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
تاکید معاون عمرانی استانداری گیلان بر تسریع اجرای پروژه های راهداری املش

معاون عمرانی استانداری گیلان ضمن ابراز ناخرسندی از روند کند اجرای این طرحها بر لزوم تسریع در اجرای آنها تاکید کرد.

علی اوسط اکبری مقدم روز دوشنبه در بازدید از پروژه های راهداری شهرستان املش از جمله پل کیازنیک،پل کشاورز رانکوه املش و سه نقطه آسیب دیده ناشی از سیلاب سال گذشته به اتفاق هیئت همراه ومسئوولان محلی گفت:پل کیازنیک شهراملش هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این قابل قبول نیست .

وی خاطرنشان کرد:از پیمانکار و دستگاههای نظارتی این پروژه انتظار داریم تا پایان سال جاری پیشرفت این پروژه را به ۹۰ درصد برسانند.

وی در مورد پل کشاورز رانکوه املش تصریح کرد:پیمانکار این پروژه هم تازه شروع به کارکرده و باید برای احداث این پل نیز تمام مساعی خویش را به کاربگیرد.

اکبری مقدم در مورد رانش حاشیه جاده اصلی سه روستای جیرگوابر و جورگوابر و گوشکور رانکوه املش گفت: دو پروژه جیرگوابر و جورگوابر کار پیمانکار شروع شده است اما در مورد روستای گوشکور رانکوه املش پیمانکار به زودی کارش را آغاز خواهدکرد.

وی علت کندی روند پیشرفت فیزیکی پل ها در املش را یکی عدم اختصاص اعتبار کافی و دیگری افزایش بی رویه نرخ مصالح عنوان و اظهار کرد:دربخش تخصیص اعتبار ما سعی وتلاش خواهیم کرد تا اعتبارات لازم را تأمین نماییم و نظارت و بازدیدهای مان را بیشتر کنیم اما دربخش تأمین مصالح ،مشکل کشوری است.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه با جمعیتی حدود ۴۴هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید