تاریخ: ۰:۲۵ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
تا کنون ۱۰ هزار نفر برای کارت سوخت ثبت نام کردند

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی در سامانه الکترونیکی خدمات دولت همراه را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی زیبا اسماعیلی گفت : ثبت‌نام الکترونیکی کارت سوخت المثنیاز روز گذشته آغاز شده است و طبق آخرین آمار تاکنون بیش از ١٠هزار نفر در سامانه الکترونیکی و اپلیکیشین خدمات دولت همراه برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام موفق داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این آمار فقط مربوط به متقاضیانی است که از طریق سامانه و اپلیکیشن مذکور اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و شامل افرادی که برای ثبت‌نام حضوری به پلیس +١٠مراجعه کرده‌اند، نمی‌شود، افزود: طی این مدت فقط افرادی که شماره سمت راست تلفن همراه آن‌ها ٩٩ و ٨٩ بوده می‌توانستند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، ادامه داد: به طور کلی تعداد مشترکانی که شماره راست تلفن همراه آن‌ها ٩٩ و ٨٩ بوده بیش از ٣٧ هزار نفر است که از این تعداد بیش از ١٠هزار نفر ثبت‌نام موفق داشتند و ممکن است ثبت‌نام سایر افراد به دلیل ناقص بودن مدارک، ناموفق بوده باشد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اضافه شدن کد دستوری #۴*به روش‌های ثبت‌نام کارت سوخت از عصر امروز، گفت: تاکنون ١٢هزار نفر که شماره راست تلفن همراه آن‌ها ٩٩ و ٨٩ بوده از طریق این کد برای ثبت درخواست مراجعه کرده اند ­و هدف شرکت ملی پالایش و پخش قرار دادن راه‌های آسان در اختیار مردم برای ثبت‌نام کارت سوخت است.

print

پاسخی بگذارید