تاریخ: ۲۳:۳۳ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۷

شهردار گرگان گفت: پنج هزار میلیارد ریال معادل یک چهارم از هدف سرمایه گذاری چهار ساله و ۲۰ هزار میلیارد ریالی این نهاد در بخش های مختلف به ویژه خدمات و گردشگری با حضور فعالانه بخش خصوصی محقق شد.

عبدالرضا دادبود روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی پروژه های شهرداری به علت ساختار زیربنایی آن، محتاج زمانی طولانی برای رسیدن به مرحله بهره وری است و مردم انتظار نداشته باشند که نتایج همه طرح ها و پروژه ها در کوتاه مدت مشاهده شود.

وی به اجرای طرح تفریحی، گردشگری و خدماتی در بلوار الغدیر گرگان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح آغاز شده و مطابق وعده پیمانکار، این مرکز بزرگ در ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان همچنین به طرح سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی بالن سواری در این شهر اشاره کرد و گفت: مجوز این پروژه توسط سازمان هواپیمایی کشور صادر شده و با طراحی مسیر پرواز منطبق با الگوی کریدور هوایی گرگان، به زودی آماده افتتاح است.

وی به برنامه شهرداری برای ایجاد شهربازی مدرن در منطقه هزارپیچ گرگان اشاره کرد و گفت: بخش عمده دستگاه های مورد استفاده شهربازی از خارج وارد می شود که امیدواریم با اهتمام سرمایه گذار مشارکتی شهرداری در تهیه و وارد کردن این ابزارها، در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این مجموعه باشیم.

print

پاسخی بگذارید