تاریخ: ۲۱:۳۵ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت حریفان خود رادر لیگ برتر شناخت

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت حریفان خود در لیگ کشور را شناخت.

رادنی دیدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور جام ایثار برگزار و تیم سپیدرود رشت در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت.

وی  افزود: بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت در گروه دوم این مسابقات با تیم های والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان همگروه شد.

وی ادامه داد: در بیست و یکمین دوره رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر مردان کشور  با عنوان جام ایثار ، شش تیم  در دو گروه به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: البته این دوره از رقابت ها با کسب مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون، از نیمه اول آذر ماه سال جاری در شهرهای کم خطر از لحاظ شیوع بیماری کرونا آغاز می شود.

وی اضافه کرد: شهریور ماه امسال با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه ای والیبال نشسته در استان توافقهایی انجام شد که بر این اساس و طبق توافقهای انجام شده با محمد قنبری جانباز و مربی درجه A والیبال نشسته ، تیم والیبال نشسته گیلان تشکیل و در مسابقات داخلی و خارجی با نام سپیدرود رشت حضور یابد.

رادنی خاطرنشان کرد: طبق این توافق و قرارداد امضاء شده، به مدت یک سال تیم والیبال نشسته با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فعالیت خودش ادامه خواهد داد و در رقابت ها حضور می یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: براساس این تفاهم  نامه یک ساله، تیم والیبال نشسته معلولین و جانبازان با نام و لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در اجرای آموزش های تخصصی و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حضور می یابد که بر این اساس این تیم در لیگ برتر مردان کشور نیز شرکت می کند.

print

پاسخی بگذارید