تاریخ: ۲۳:۲۹ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۰

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی زنان ایران با حضور ۲ والیبالیست لژیونر گلستانی به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال دبیر هیات والیبال گلستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از دیروز ۱۹ اسفند در کمپ فدراسیون والیبال آغاز شده و ملی پوشان تا ۲۶ اسفند زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.
حسین مقدم راد اظهار داشت: تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان بزرگسال آسیا که سال آینده در کره جنوبی برگزار می شود آماده خواهد کرد.
وی بیان کرد: مهسا صابری و مونا آشفته که هر دو عضو تیم باریکه سیر در لیگ دسته یک ترکیه هستند با نظر کادر فنی در این اردو حضور دارند و در کنار ۳۴ بازیکن دیگر تمرین می کنند.
در این اردو به جز گلستان، ملی پوشانی از استان های تهران، البرز، کرمانشاه، اصفهان، گیلان، کرمان، مازندران، خراسان جنوبی، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، لرستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی حضور دارند.
صابری و آشفته پس از درخشش در رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا و کسب عنوان پنجمی این مسابقات به پیشنهاد و توافق با تیم باریکه سیر به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی ترکیه شدند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید