تاریخ: ۹:۵۰ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دزد حواس‌پرت رسید کارتخوان را در محل سرقت جا گذاشت

سارق جوان که رسید کارتخوانش را در خانه طعمه اش جا گذاشته بود دستگیر شد.

چند روز قبل مردی وارد کلانتری قلهک شد و به مأموران خبر داد که دزد The Thief به خانه‌اش در محله اختیاریه زده و مقدار زیادی پول، طلا، یک لپ‌تاپ و یک ساعت گرانقیمت سرقت Stealing کرده است. با طرح شکایت بود که مأموران کلانتری در محل سرقت حاضر شده و بعد از بررسی صحنه جرم Crime متوجه شدند که سارق یا سارقان از طریق بالکن خود را به طبقه اول رسانده و بعد از سرقت از همان مسیر خارج شده‌اند.
مأموران پلیس همچنین در بررسی اتاق‌خواب یک رسید کارتخوان پیدا کردند که صاحبخانه گفت متعلق به او نیست.
مأموران پلیس که احتمال می‌دادند رسید کارتخوان از جیب سارق یا سارقان افتاده باشد آن را بررسی کردند. تراکنش رسید حکایت از این داشت که خرید از یک سوپرمارکت در محله‌ای در تهرانپارس انجام شده است. وقتی مأموران پلیس هویت صاحب حساب را بررسی کردند متوجه شدند که او از مجرمان سابقه‌داری است که قبلاً به اتهام سرقت بازداشت شده است، بنابراین وی به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت و به کلانتری منتقل شد. مرد مظنون، اما گفت که نقشی در جریان سرقت ندارد و تا کنون اصلاً به محل اختیاریه تهران نرفته است. شاکی اما وقتی با آن مرد مواجه شد متوجه شد که ساعت مچی سرقت شده از خانه‌اش به دست آن مرد بسته شده است.
مرد مظنون که دیگر راه فراری نداشت به سرقت از خانه شاکی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد. سرهنگ دوم ضرغام آذین، رئیس کلانتری قلهک گفت: از آنجا که احتمال می‌رود متهم در جریان سرقت‌های انجام شده در محل دست داشته باشد برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. وی ادامه داد: تحقیقات برای بازداشت همدست متهم در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:رکنا

print

پاسخی بگذارید