گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۱۵ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
فال روزانه چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۲۳ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، منطقی، پر شور و هیجان، مدیر و مدبر و با وقار هستید و می توانید همیشه و در هر شرایطی در زمینه ی حرفه ای عملکردی فوق العاده از خود به نمایش بگذارید.

شاید به نظر کمی عجیب بیاید، اما امسال هر چقدر بیشتر کار کنید از لحاظ روحی و در نتیجه از لحاظ جسمی سالم تر خواهید بود. البته این بدان معنا نیست که باید تمام چیزهای دیگر را از زندگیتان حذف کرده و فقط روی کارتان متمرکز شوید، اما بد نیست کمی بیشتر از سابق برای کارتان وقت بگذارید. ممکن است به منظور فعالیت های تجاری و گسترش کسب و کار خود به خارج از کشور سفر کنید. در هر زمینه ی جدیدی که امسال آغاز به کار و فعالیت کنید موفق خواهید بود و خواهید توانست وضعیت مالی خود را به ثبات برسانید. هوش و ذکاوت بالایتان شما را قادر خواهد ساخت تا در زمینه ی حرفه ای بسیار موفق باشید، اما باید دست از عجول بودن، لجبازی و رفتارهای ناگهانی و حساب نشده بردارید. اگر فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند را به خوبی مورد استفاده قرار دهید خوش شانسی، ثروت و موفقیت بدون شک از آن شما خواهد بود. خبر خوبی که برایتان داریم این است که امسال بیشتر مجردهای متولد امروز با عشقشان ازدواج خواهند کرد! بهمن، اردیبهشت، مرداد و مهر بهترین ماه های سال برای شما خواهند بود.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز با احساس قدرت زیادی از خواب بلند می شوید و قدرتمند تر از هر روز هستید. انرژی فیزیکی بالایی دارید و سلامت و با قدرت به نظر می رسید. شما همچنین از قدرت ذهنی و هوش بسیار بالایی برخوردارید. سعی کنید از این توانایی خدادادی خود به نحو احسن استفاده کنید و بیهوده آن را هدر ندهید. می توانید به یادگیری یک مهارت یا فن تازه بپردازید. مطمئن باشید که هر چیزی را یاد بگیرید در آینده برای شما بسیار مفید خواهد بود. خلاقیت فوق العاده ای دارید پس برای شما مناسب تر است تا امروز به انجام دادن کارهای هنری بپردازید. بعد از ظهر امروز حس عاطفی بالایی خواهید داشت پس بهتر است با کسی که دوستش دارید یک قرار ملاقات بگذارید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

بینش و فراست شما همچون قدرت بیان ادیشه هایی که در ذهنتان می گذرد امروز در سطح بالایی قرار دارد و راحت تر و بهتر از هر روز می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. امروز بهتر است افکارتان را تحت کنترل بگیرید و سعی کنید فقط به چیزهای خوب و زیبا فکر کنید. چیزهایی که به آنها فکر می کنید به وقوع می پیوندند پس بهتر است به مشکلات و گرفتاری هایتان فکر نکنید. ممکن است رویاها و فکر هایی در ذهنتان داشته باشید. این افکار و رویاها می توانند شما را به مرحله جدیدی از فراست و بینش برسانند و نظرتان را در مورد مسائل مختلف تغییر دهند. این می تواند یک اتفاق خوب برای شما باشد پس از آن استقبال کنید و نگران آن نباشید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

سرزنش کردن دیگران به خاطر نگرانی ها و مشکلات فعلیتان اصلا راه خوبی برای مقابله با ترس هایتان نیست. اگر انتظار داشته باشید که دیگران دقیقا به وعده هایی که داده اند عمل کنند رفتار سهل انگارانه و بدون مسئولیت پذیری بعضی ها می تواند برایتان ناامید کننده باشد. متاسفانه امروز وقتی ببینید واقعیت با آنچه انتظار داته اید متفاوت است دچار سرخوردگی شده و به سادگی تسلیم خواهید شد. با این همه باید به یاد داشته باشید که امروز دیگران تنها حکم عامل محرکی را دارند که خاطرات تلخ گذشته های دور را در وجودتان زنده می کنند، پس قدرت خود را بیهوده به خاطر آنها هدر ندهید. آینده خود را به خاطر گذشته تان تباه نکنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز دیگران حتی اگر نظرها و عقایدی متفاوت با شما داشته باشند هم در کنار شما احساس راحتی و آرامش دارند و ممکن است با فرد جدیدی آشنا شده و رابطه دوستی برقرار کنید. این موضوع به آن دلیل است که شما تفاوت های فردی را می پذیرید و اصرار ندارید که دیگران هم حتما مثل خودتان باشند و این ویژگی شما واقعا تحسین برانگیز است. با این همه چیزهای جالبی که در حال حاضر دور و برتان را گرفته اند تمرکز کردن روی کارها و وظایفتان کاری دشوار و یا حتی غیرممکن به نظر می رسد. با این حال کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نمی توان از آنها چشم پوشید. خوشبختانه شما قدرت کافی برا یگرفتن تصمیم درست را در اختیار دارند.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

موانع و مخالفت هایی که در راه رسیدن شما به برخی از اهدافی که برایتان ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارند قرار داشته اند امروز به صورتی کاملا ناگهانی و غیر منتظره از میان خواهند رفت و راه را برای رسیدن شما به رویاها و اهدافتان باز خواهند نمود. این موضوع می تواند زمینه رسیدن شما به سلامتی و تناسب اندام، برنامه هایی که برای سفر یا ادامه تحصیل داشته اید و یا هر هدف دیگری که دارید را فراهم کند. شما در حال حاضر بسیار احساساتی و رمانتیک شده اید، بد نیست یک قرار عاشقانه با شخصی که دوست دارید گذاشته و از بودن در کنار او لذت ببرید. یادتان نرود که حسابی به خودتان و ظاهرتان برسید!

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز خانه تان حسابی شلوغ خواهد بود و فعالیت های زیادی در فضای خانه در جریان خواهند بود. شاید مهمان هایی به خانه تان بیاید که بعضی از آنها ناخوانده هستند، شاید هم برخی تعمیرات و کارهای پر سر و صدا در خانه تان در جریان باشند. در حال حاضر غریزه ی شما بسیار قوی تر از هر زمان دیگری است و درکتان از احساسات و افکار دیگران نیز به همان میزان افزایش یافته است، مواظب باشید بیش از حد به این موضوع حساسیت نشان ندهید. قدرت ذهن شما امروز به حدی زیاد شده است که به هر چیزی فکر کنید عین همان برایتان اتفاق خواهد افتاد، پس حواستان باشد که به چه چیزهایی فکر می کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز بالاخره رسیدن به اهدافی که مدت ها برای رسیدن به آنها تلاش کرده بوده اید میسر خواهد شد. البته همه چیز به همین سادگی نخواهد بود و برای رسیدن به نتیجه ی نهایی زحمات و تلاش هایی که کرده اید مجبور خواهید بود امروز هم حسابی زحمت بکشید و ساعت ها از وقتتان را صرف دوندگی در راه رسیدن به این هدف کنید. شاید مجبور باشید ساعت ها با ماشین از اینجا به آنجا بروید و افراد زیادی را ببینید، اما نتیجه ی نهایی ارزش زحماتی که برای آن می کشید را خواهد داشت. خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و هیچ مانع خاصی سر راهتان سبز نخواهد شد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

مسائل و شرایطی که شما هیچ کنترلی روی آنها ندارید امروز ممکن است اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی را برای شما رقم بزنند. شاید این شرایط باعث نگرانی و حتی وحشت شما شود، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع ذهنتان را به هم ریخته و جلوی قدرت تفکر شما را بگیرد. شاید کنترل این شرایط از دست شما خارج باشد، اما اگر با جریان اتفاقات امروز همراه شوید خواهید توانست از به هم ریختن برنامه هایتان تا حدود زیادی جلوگیری کنید و نگذارید گرفتن نتایجی که مدت ها در انتظارشان بوده اید با مشکل مواجه شود. شما امروز انرژی جسمانی بسیار زیادی را در وجود خود احساس می کنید، تا می توانید از آن بهره ببرید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز متوجه خواهید شد که دوستی با شما برای دیگران بسیار جذاب است، دلیل آن هم این است که شما معمولا شنونده خیلی خوبی هستید. شما نسبت به افکار و ایده های دیگران ذهنی باز دارید و به آنها اهمیت می دهید، امروز هم سعی کنید حواستان را خوب جمع کرده و ببینید آیا کسی از اطرافیانتان به محبت و توجه شما نیاز دارد، این کار وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. امروز علاقه زیادی به انجام وظایفتان ندارید و به دنبال راه حلی برای فرار از آنها هستید و به دنبال کسی می گردید که در این ماجراجویی با شما همراه شود. شاید عشقتان با کمال میل شما را همراهی کند، اما بهتر است انجام کارها و مسئولیت هایتان را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

قدرت درونی شما امروز بیش از هر زمان دیگری است و اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. شما تأثیری بسیار قویتر از همیشه روی دیگران دارید و می توانید ثابت کنید که قدرت ذهن تا چه حد می تواند اثرگذار باشد. کافی است به چیزی فکر کنید تا در کمال تعجب ببینید چند ساعت و یا حتی چند دقیقه بعد اتفاق خواهد افتاد! به نفعتان است که مواظب افکارتان باشید چون هر چه به ذهنتان برسد را به احتمال زیاد در دنیای واقعی هم خواهید دید! چیزی که به تازگی گم کرده بودید یک جایی همین گوشه و کنارها است، کمی چشمانتان را باز کنید تا همین امروز آن را پیدا کنید!

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما قدرت تخیل فوق العاده ای دارید، پس این توانایی خود را به کار بگیرید و برای انجام فعالیت های خلاقانه که باعث آرامش روحتان نیز خواهند شد وقت بگذارید. با این کار شما ابزاری قدرتمند برای غلبه بر ترس ها و تردیدهای درونیتان در اختیار دارید که به حل شدن چالش های زندگیتان کمک می کند. امروز اطرافیانتان به شدت پرحرف شده اند و شنیده هایتان ممکن است شما را به شدت هیجان زده کنند. با این حال این سر و صداهای جانبی به شما اجازه نمی دهند که صدای ذهن و قلب خودتان را به خوبی شنیده و به آنها بپردازید. بهترین راه حل برای این وضعیت این است که فعالیت های اجتماعی خود را محدود کرده و در خلوت خود عملکردتان را بهتر کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما ترجیح می دهید فعالیت امروز خود را با یک کار شروع کرده و آن را تا انتها و با پرداختن به تمام جزئیات انجام دهید. اما متاسفانه با این همه کاری که امروز روی سرتان ریخته و وقت و توجه شما را می طلبند چنین فرصتی نخواهید داشت. با وجود این که سعی دارید برنامه امروزتان را سبک تر و ساده تر کنید، با این همه فشردگی در برنامه تان زیاد قدرت مانور نخواهید داشت. به جای این که وقت و انرژی خودتان را صرف فکر کردن به راه های غیر ممکن برای فرار از این اوضاع کنید، لبخند زده و تسلیم اوضاع امروز شوید! تنها چیزی که فرق بین موفقیت و شکست را ایجاد می کند نگرشی است که خودتان به وضع موجود دارید.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید