گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۹:۰۴ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
قیمت طلاو  ارز امروز /رشد قیمت دلار و سکه در بازار آزاد

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۲۷۰ تومان است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۴۵۰ تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار  تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۵۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۶۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۰۴ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۶ هزار و ۲۷۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۴۶۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزارو ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۱۰۰ تومان افزایش داده ولی قیمت یورو را تغییر نداده است.

print

پاسخی بگذارید