تاریخ: ۱۸:۳۶ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
ورود خودرو ها به گیلان ۴۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیان کرد: از پنجم تا نهم شهریورماه جاری ؛ بیش از ۳۳۷ هزار خودرو وارد گیلان شد که در مقایسه با هفته گذشته بیانگر افزایش ۴۱ درصدی است.

فریبرز مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین از پنجم تا نهم شهریور ماه؛  ۲۴۲ هزار و ۶۱۴  دستگاه خودرو از استان خارج شد که این میزان نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش خروج را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: بیشترین ورودی استان طی مدت یاد شده مربوط به روز پنجشنبه ( ششم شهریورماه) با ۹۶ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو و بیشترین آمار خروجی نیز طی روز یکشنبه با ۶۴ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو در خروجی می باشد.

وی افزود: طی این مدت؛  بیشترین میزان ورودی و خروجی از طریق محور آزادراه قزوین- رشت بوده  که تعداد ورود خودروها با تعداد ۶۱ هزار و ۸۱۹ دستگاه خودرو و خروجی با  ۴۰ هزار و ۳۳۰وسیله نقلیه بوده است.

مرادی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار طی۲۴ ساعت گذشته محور امام زاده هاشم – تقاطع سراوان و پس از آن محور لاهیجان- لنگرود پر ترددترین محورهای استان بوده اند.

۶ محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم  لوشان – قزوین، منجیل – طارم ، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

print

برچسب ها: , ,

پاسخی بگذارید