تاریخ: ۲۰:۴۳ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن

عضو هیات‌ مدیره بانک‌ مسکن با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان خبر داد.

محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن ، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌ مسکن با اشاره به اینکه تعداد افتتاح حساب طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک، ۲۳۷هزار و ۲۷۲ حساب است، گفت: میزان واریز وجوه مبالغ ۹ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان است که از این میزان ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

علمداری ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۳۲ میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن از محل تسهیلات ۲۵۵ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: در مجموعه یک هزار و ۱۷۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۶۷ هزار و ۱۳۲ واحد معرفی شده که تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

print

پاسخی بگذارید