تاریخ: ۲۱:۵۴ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی پرگل در لیگ جوانان استان گیلان به صدرنشینی خود ادامه داد.

در جریان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان ، تیم های سپیدرود رشت و آینده سازان سیاهکل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با نتیجه پرگل شش بر یک حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ جوانان گیلان با قدرت ظاهر شده و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این مسابقات محسوب می شود، در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر و در نهایت با کسب یک پیروزی پرگل دیگر، همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه داد.

در سایر بازی های برگزار شده از هفته پانزدهم این رقابت ها نیز ، بازی تیم های فوتبال شاهین جوان لاهیجان و شهرداری فومن با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تیم فوتبال جوانان نصر رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم کیانمهر رشت به برتری رسید.

همچنین در دیگر دیدارهای انجام شده از هفته پانزدهم ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری ماسال و شهرداری تولمشهر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند و تیم فوتبال شهدای نویر بندرانزلی توانست با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال جوانان نیل رود جوکندان تالش را مغلوب کند.

در دیگر بازی این هفته نیز، تیم های فوتبال جوانان شهرداری رشت و بنادر و دریانوردی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته پانزدهم لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۹ امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۳۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

print

پاسخی بگذارید