تاریخ: ۲۱:۵۷ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
پیشرفت ۷۵ درصدی پل دوم گدم آباد شهر گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس گفت که عملیات اجرایی احداث پل دوم ورودی شهر از سمت گدم آباد به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد رسیده و در ماه های آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش اقتصادشمال،منصور طعنه گنبدی افزود: عملیات احداث این پل بتنی – فلزی که ۱۲ متر عرض و ۷۰ متر طول دارد، دهم شهریور سال ۹۵ آغاز شده بود

وی گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از منابع شهرداری و استانی پیش بینی شده و قرار بود ظرف دو سال به بهره برداری برسد اما باتوجه به گرانی و تورم این رقم به ۴۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
طعنه گنبدی، روان سازی ترافیک و سهولت دسترسی به ۵۰ روستا و مصلی نمازجمعه اهل سنت گنبدکاووس را از مهمترین اهداف احداث پل دوم ورودی این شهر از سمت گدم آباد ذکر کرد.
وی تصریح کرد: عملیات نصب ۱۸ شمع بتی این پل و نصب تیرهای دو دهنه کناری این پل پایان یافته و هم اکنون عملیات نصب تیرهای عرشه دهنه میانی آن درحال انجام است.
شهردار گنبدکاووس گفت: پس از نصب تیرها، آسفالت عرشه پل انجام و بهره برداری از آن حداکثر ظرف یک تا دو ماه آینده آغاز می شود.
شهر گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهر بزرگ استان گلستان است و از سه مسیر ورودی دارای پل پنج دهنه پل بر روی رودخانه های گرگانرود و چهل چای می باشد و پل در دست احداث گدم آباد، ششمین آن محسوب می شود.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید