گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۷ :: ۱۳۹۹/۰۴/۲۲

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گلستان گفت که تاکنون ۴۲۰ نفر از کارمندان شعب این استان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

عبدالله باقریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع و برابر آخرین آمار تایید شده حدود ۱۲ درصد از کارمندان بانک های استان گلستان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن و با وجود رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کار ۲ نفر از کارکنان بانک های استان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه پیش از این پنج شعبه بانک در گلستان به دلیل ابتلای برخی کارکنان به کرونا تعطیل شد، افزود:  اکنون هیچ بانکی در استان به علت کرونا تعطیل نیست.

به گفته وی ۳۶۰ شعبه تابعه ۱۵ بانک با حدود چهار هزار کارمند عضو شورای هماهنگی بانک‌های گلستان هستند.

استان گلستان در مجموع ۳۲ بانک و موسسه دولتی، خصوصی، نیمه خصوصی و تخصصی دارد.

سرپرست شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گلستان همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده مردم از خدمات نوین بانکی در دوره شیوع کرونا گفت: شهروندان برای حفظ سلامت خود، خانواده و کارمندان بانک ها تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری و خدمات خود را از طریق سامانه های اینترنتی دریافت کنند.

در حال حاضر حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای مختلف گلستان بستری هستند و وضعیت همه شهرهای استان قرمز است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر دیروز شنبه ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسیده است.

در استان گلستان نیز محدودیتهای جدیدی اعمال شده است بطوریکه حتی ورود افراد به نقاط باز گردشگری نظیر ناهارخوران گرگان ممنوع است.

هادی حق شناس استاندار گلستان امروز همه شهرستانهای استان را وضعیت قرمز و پرخطر اعلام کرد.

گفته می‌شود دفن فوت‌های کرونایی در برخی آرامستان‌های گلستان افزایش چشمگیر یافته است.

print

پاسخی بگذارید