بی بخشداری بندپی غربی داد امام جمعه این منطقه را در آورد
تاریخ: ۱:۳۲ :: ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

امام جمعه بندپی غربی بابل تاکید کرد: حتما رفیق آقای فرماندارباید بخشدار شود؟مگر قحط الرجال است؟که وقت مردم را تلف می کنید تا فلان آقا مشکلش در جای دیگر حل شود و برای بخشداری این منطقه بیاید ؟

سرویس سردبیری اقتصاد شمال ،در حالی استاندار مازندران سه شنبه های مردمی اش را برنامه ریزی می کند و از حل مشکلات مردم خبر می دهد که بندپی غربی یکی از مناطق مهم  بابل،  این شهرستان مهم مازندران بیش از هشت ماه است که بخشدار ندارد و مردم مکرر با مراجعه به مقامات محلی خواستار پایان این وضعیت و معرفی بخشدار جدید هستند ؛ تا جایی که امام جمعه این منطقه نیز به شکل حضوری پیگری این وضعیت را از حسین زادگان خواستار شد و قول شنید که تا پایان دی ماه تکلیف این جایگاه مشخص خواهد اما دی ماه که گذشت و خبری از وعده وفا شده نشد و مردم این منطقه هنوز در گیرو دار اداری مشکلات مربوط به این بخش مانده اند .

نارضایتی مردمی از  عدم انتخاب بخشدار برای این منطقه به  آنجایی رسید که مراجعات مسئولان و مردم به امام جمعه این منطقه فزونی یافت و بالاخره روز گذشته  حجت الاسلام حاجی زاده سخن از پشت پرده های این ماههای تعلل گفت.

امام جمعه بندپی غربی بابل در خطبه های نمازجمعه این منطقه با بیان نارضایتی خود از این معطل ماندن کار خلق خدا ، گفت: با توجه به اینکه چندین بار انتخاب بخشدار را برای تسهیل امور مردم به استانداری و فرمانداری استان و شهرستان اعلام کردیم اما بیش از هشت ماه است که از این وضعیت گذشته است و کسی فکری به حال این مردم نمی کند .

وی خطاب به نمازگزاران با اشاره به قول استاندار مازندران برای معرفی بخشدار تازه تا پایان دی ماه از عمل نکردن به وعده وی انتقاد کردو یادآور شد: مردم بندپی بدانید که از وقت و آبروی شما مایه گذاشته اند آقای استاندار و فرماندار  جمع کنند چقدر در این مدت وقت مردم هدر رفته است.

امام جمعه بندپی غربی  با بیان اینکه اگر این مدت دو ماه بود می شد تصور کرد درگیر فرآیند اداری است اما تا کنون بیش از 8 ماه از بی بخشداری این منطقه می گذرد ،تصریح کرد:این همه اتلاف وقت مردم برای چه کسی؟رفیق آقای فرماندار؟

وی تاکید کرد: حتما رفیق آقای فرماندارباید بخشدار شود؟مگر قحط الرجال است؟که وقت مردم را تلف می کنید تا فلان آقا مشکلش در جای دیگر حل شود و برای بخشداری این منطقه بیاید ؟

امام جمعه بندپی غربی بابل با اشاره به اینکه نامه ای را برای گزارش این وضعیت و رسیدگی به مشکل مردم این منطقه به وزارت کشور تنظیم کرده است ،خاطر نشان کرد:این اهمال کاری و بی عرضگی برخی مسئولان که نمی توانند یک بخشدار انتخاب کنند را برای وزارت کشور نوشتم تا آنان تصمیم بگیرند .

print

پاسخی بگذارید