تاریخ: ۲۳:۰۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
دو چهره متفاوت سپیدرود برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپیدرود رشت در جریان دیدار برابر پرسپولیس تهران دو چهره متفاوت داشت.

سرویس ورزشی اقتصادشمال ،تیم فوتبال سپیدرود رشت در جریان دیدار برابر پرسپولیس تهران دو چهره متفاوت داشت، این تیم در نیمه اول بسیار ضعیف و در نیمه دوم نیز بسیار قدرتمند ظاهر شد.

 تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرپسولیس تهران عصر شنبه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرپسولیس با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
سپیدرودی ها در این دیدار، دو نیمه متفاوت را تجربه کردند، سرخپوشان رشتی در نیمه اول بسیار ضعیف ، پراشتباه و پرانتقاد ظاهر شدند که ماحصل آن دریافت سه گل در این نیمه بود.
دفاع باز سپیدرود در نیمه اول که یکی از مشکلات اساسی این تیم بشمار می رفت و بارها باعث شد که بازیکنان پرسپولیس از این منفذهای دفاعی باز استفاده و خود را به دروازه سپیدرود برسانند ، باعث شد تا دروازه این تیم در یک نیمه سه بار گشوده شود و تا حدی کار برای این تیم تمام شود.
علاوه بر اشتباهات مفرط در خط دفاعی ، خطوط میانی و تهاجمی ارتش سرخ گیلان نیز در نیمه اول دیدار این تیم برابر پرسپولیس، از آمادگی لازم به دور بود و این خطوط نیز دچار اشتباهات زیادی بودند.
کادر فنی و بازیکنان باتجربه پرسپولیس نیز از این نقاط ضعف و اشتباهات مفرط بازیکنان سپیدرود در نیمه اول به نحو مطلوبی سود برد و با به ثمر رساندن سه گل، خیالش را از کسب هر سه امتیاز این بازی و پیروزی در این دیدار خارج از خانه راحت کرد.
در نیمه اول تیم سپیدرود آن قدر ضعیف ظاهر و دچار اشتباهات فراوانی شد که همه طرفداران این تیم دوست داشتند تا هر چه زودتر این نیمه پایان یابد تا شاید در نیمه دوم وضعیت تفاوت یابد و سپیدرودی ها به قول معروف به خود بیایند و یک بازی حداقل معمولی را به نمایش بگذارند.
سپیدرودی ها در نیمه اول بازی برابر پرسولیس حتی قادر نبودند یک بازی معمولی را از خود به نمایش بگذارند و با توجه به اینکه از امتیاز طرفداران و زمین بازی برخوردار بودند، بسیار ضعیف و پراشتباه ظاهر شدند.
این در حالی بود که در نقطه مقابل ، تیم پرسپولیس که برای دستیابی به پیروزی به رشت آمده بود تا با کسب این سه امتیاز دوباره به صدر جدول بازگردد، در نیمه اول از اشتباهات تیم میزبان نهایت استفاده را کرد و با یک بازی هوشمند ، سه گل به ثمر رساند.
اما در نیمه دوم همه چیز تغییر یافت و به یکباره سرخپوشان رشتی به خود آمده و حتی برای لحظاتی نیز نفس ها در سینه تیم پرسپولیس و طرفداران این تیم حبس شد و تماشاگران پرسپولیس دوست داشتند که این نیمه هرچه زودتر به اتمام برسد.
با توجه به صحبت هایی که کادر فنی سپیدرود در بین دو نیمه انجام داد و تعویض هایی که نادر دست نشان سرمربی سرخپوشان رشتی انجام داد، کنترل بازی را در نیمه دوم تحت اختیار خود درآورده و موفق شدند به گل نیز دست یابند.
کمتر از یک دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود ، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد تا با گل شدن این پنالتی، فاصله سپیدرود به پرسپولیس به حداقل گل کاهش یابد اما این ضربه به هدر رفت تا آه از نهاد همه طرفداران سپیدرود بلند شود و پرپسولیس ها نیز شادمان شوند.
محمد غلامی کاپیتان سپیدرود در دیدار برابر پرسپولیس تهران پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که با یک ضربه بسیار ضعیف باعث شد تا رادیوشوویچ که با غیبت بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته بود، این ضربه پنالتی را مهار کند.
پس از این فرصت طلایی نیز، سپیدرود باز می توانست به گل دوم خود دست یابد اما واکنش بسیار زیبای دروازبان پرسولیس باعث شد تا ضربه سر مهاجمان سرخپوشان رشتی به گل دوم این تیم تبدیل نشود.
البته پس از نزدیک به یک دقیقه از به هدر رفتن ضربه پنالتی سپیدرود، حسین زرگر داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که این داور با مشورت با یکی از داوران پشت دروازه، نظر خود را تغییر و یک ضربه آزاد به سود سپیدرود اعلام کرد.
سپیدرودی ها در نیمه دوم به گونه ای برابر پرسولیس ظاهر شد که طرفداران این تیم هر لحظه انتظار گل را از جانب تیم خود داشتند و به همین دلیل اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، یک صدا سپیدرود را مورد تشویق قرار می دادند.
اما در نهایت سرخپوشان رشتی نتوانستند از این فرصت های طلایی خود به خصوص ضربه پنالتی سود برده و در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم پرسولیس و یک گام دیگر به سقوط از رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شدند.
البته طرفداران سپیدرود انتظار دارند که این تیم در هشت بازی باقی مانده همانند بازی نیمه دوم دیدار برابر پرسولیس، ظاهر شوند تا بتوانند برابر رقبای خود به برتری دست یافته تا با کسب امتیازات لازم ، در رقابت های لیگ برتر ماندگار شوند.
تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور ۱۶ تیم تیم پرسپولیس با ۴۵ امتیاز در مکان نخست و تیم سپیدرود رشت با ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید