تاریخ: ۱۲:۳۲ :: ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
سپیدرود در بازی سخت مقابل مس کرمان به دنبال امتیاز است

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم فوتبال سپیدرود در بازی سخت خود برابر مس کرمان به دنبال کسب امتیاز است.

رادنی دیدار روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گرچه بازی با تیم قدرتمند مس کرمان بسیار  مشکل است اما با توجه به شرایط جدول رده بندی، تیم سپیدرود در این دیدار نیز با تفکر کسب امتیاز به میدان می رود.

وی افزود: البته تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب پیروزی در دیدار گذشته خود و در دربی رشت، با روحیه خوب رو در روی تیم مس کرمان قرار خواهد گرفت و امیدواریم که در نهایت سرخپوشان رشتی نتیجه مطلوبی نیز برابر مس کرمان کسب کنند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم سپیدرود نیز به طور منظم زیرنظر کادرفنی انجام می شود تا بازیکنان با آمادگی کامل رو در روی مس کرمان قرار گیرند البته روز پس از بازی با داماش در دربی رشت ، بازیکنان ذخیره سپیدرود یک دیدار دوستانه با تیم جوانان این تیم برگزار کردند تا کادر فنی با شرایط بازی تمام بازیکنان بیشتر آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: سپیدرودی ها روز پنجشنبه به کرج اعزام می شوند تا یک اردوی یکروزه را در کردان این شهر برپا و روز جمعه نیز عازم کرمان خواهند شد.

دیدار خاطرنشان کرد: به هرحال کادر فنی سپیدرود رشت مصمم است تا با کسب نتیجه مطلوب، با دست پر از کرمان بازگردد و هم اینک نیز کادرفنی، روحیه بازیکنان این تیم را بالا و خوب ارزیابی می کنند.

وی تصریح کرد: در دیدار برابر مس کرمان ، پویا نزهتی و مهیار نوری به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند تیم خود را همراهی کنند اما سایر بازیکنان سپیدرود آماده رویارویی با تیم مس کرمان هستند.

تیم های فوتبال مس کرمان و سپیدرود رشت غروب شنبه هفته آینده چهارم مرداد ماه در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در کرمان رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، مس کرمان با کسب ۵۴ امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

print

پاسخی بگذارید