رضوانی مدیر بندرامیرآباد

حبیب‌الله ملکوتی فر سرکنسول ایران در شهر آکتائو قزاقستان به همراه  عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان مازندران از بندر امیرآباد بازدید و با  مدیر بندر دیدار و گفتگو گردند.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  واحداطلاعات واخبار روابط عمومی بندر امیر آباد؛در این نشست سیاوش رضوانی ضمن اشاره به ظرفیتها موجود و امکانات و تجهیزات مدرن بندری و دریایی و همچنین توجه ویژه صاحبان کالا و سرمایه گذاران به این بندر گفت: با اقدامات انجام شده در همه حوزه های تخصصی توانستیم در سال جاری رکوردهای خوبی را  در تخلیه و  در بارگیری کالاها ثبت کنیم و سهم عمده  ترانزیت کالا در بین بنادر شمالی به بندر امیرآباد اختصاص دهیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با اقدامات انجام شده در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و پروژه های عمرانی در دست اقدام که منجر به توسعه و تقویت زیر ساخت ها و حمل و نقل چندوجهی بتوانیم سهم  بیشتری  از کالاها را در دریای خزر به سمت بندر امیرآباد جذب کنیم.

در پایان سرکنسول ایران ضمن بازدید از محوطه ها و توان تجهیزاتی بندر، ضمن ابراز رضایت از بندر استراتژیک امیرآباد، این نقطه را با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: با همت و تلاش همه مسئولین امر بتوانیم از ظرفیتهای نهایی امیرآباد در سطح منطقه ای و بین المللی به خوبی استفاده کنیم و هر روزه شاهد رونق اقتصادی و رشد چشمگیر آن باشیم.

print

پاسخی بگذارید