نگاه اقتصادشمال به
تاریخ: ۰:۴۶ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
فعالیت های نیروگاه نکا در هفته ای که گذشت

عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا افزود: بازدید نیروهای جدید الاستخدام شرکت توزیع برق مازندران از نیروگاه،برپایی محفل انس با قرآن به همراه ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر از برنامه های این هفته نیروگاه نکا بوده است.

به گزارش اقتصاد شمال عمادی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا در گفتگو با ما از فعالیت های انجام شده نیروگاه نکا در این هفته خبر دادو افزود: بازدید نیروهای جدید الاستخدام شرکت توزیع برق مازندران از نیروگاه،برپایی محفل انس با قرآن به همراه ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر از برنامه های این هفته نیروگاه نکا بوده است.

بازديدنيروهاي جديدالاستخدام شركت توزيع نيروي برق مازندران از نيروگاه نكا

نيروهاي جديدالاستخدام شركت توزيع نيروي برق مازندران به منظور آشنايي با فرآيند توليد انرژي از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد کردند.

 در اين بازديد كه دراولین  روزهاي ورود هفتاد نفر از سيم بانان جديدالاستخدام شركت توزيع نيروي برق مازندران به عرصه خدمت در صنعت برق و در راستاي اجراي برنامه مديريت مصرف برگزار شد، در ابتدا فيلم هايي در خصوص معرفي نيروگاه و فرآيند نگهداري، تعميرات، بهره برداري و توليد انرژي در نيروگاه به نمايش در آمد . سپس كارشناسان نيروگاه به تشريح چرخه توليدبرق و فرايند پيچيده تبديل انرژي مكانيكي به انرژي الكتريكي پرداختند و به پرسشهاي مطروحه پاسخ دادند.

در پايان بازديدكنندگان ضمن بازديد از تأسيسات نيروگاه و استماع توضيحات كارشناسان از نزديك با نحوه فعاليت كاركنان و مراحل توليدبرق آشنا شدند.

برگزاري محفل انس با قرآن كريم در نيروگاه نكا

 به مناسبت ايام ا… دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل(ره) و شهداي سرافراز انقلاب اسلامي، مراسم پر فيض و معنوي ” محفل انس با قرآن كريم ” در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

در اين محفل نوراني حاضران گوش جان به استماع قرائت دو نفر از قاريان سپردند، در ابتدا قاري روشندل محمدرضا دهبندي و سپس محمدجواد حسني قاري ممتاز كشوري هردو از شهرستان نكا به تلاوت آيات روحبخش قرآن كريم پرداختند.

اداي احترام كاركنان نيروگاه نكا به ‌مقام شامخ شهدا

 كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا به مناسبت ايام ا… دهه مبارك فجر به مقام شامخ شهداي نيروگاه اداي احترام كردند.

در اين مراسم كه با هماهنگي پايگاه مقاومت بسيج شهيد عباديان نيروگاه برگزار شد، حاضران پس از اجراي برنامه ورزش صبحگاهي در جوار يادمان 33 شهيد سرافراز نيروگاه حضور يافتند و با ذكر صلوات و قرائت فاتحه، ياد و خاطره معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني”ره” و كليه شهداي راه استقرار و دفاع از ارزشهاي اسلامي، بويژه 33 شهيد سرافراز نيروگاه را گرامي داشته و ضمن اعلام وفاداري به آرمانهاي بلند شهدا با مقام عظماي ولايت و رهبري تجديد عهد و پيمان بستند.

print

پاسخی بگذارید