تاریخ: ۱۵:۴۶ :: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴

محمود رهنما به زودی به عنوان مدیر جدید “موسسه اعتباری ثامن” معرفی می‌شود.

محمدحسین نظری توکلی شهریور امسال مدیرعامل ثامن شده بود اما عمر مدیریت مجدد او بر ثامن بیش از ۴ ماه طول نکشیده و قرار است – اگر اتفاق خاصی نیفتد) جای خود را به محمود رهنما بدهد.  ایجاد تغییر و تحول مدیرتی در “موسسه اعتباری ثامن” آن هم در سطوح بالا نشان می دهد که روند ساماندهی و دریافت مجوز نهایی ( و احتمالا ادغام این موسسه در بانک) سرعت بیشتری به خود گیرد.

رهنما یکی از مدیران بانک انصار بوده و حضور وی در موسسه اعتباری ثامن با توجه به سوابق مدیریتی که در عرصه بانکداری دارد می تواند این موسسه را از بلاتکلیقی موجود درآورد.

شنیده‌ها حاکی است به زودی رهنما به عنوان مدیر ثامن رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

بانک مرکزی صلاحیت محمود رهنما را تایید کرده و باید منتظر خبرهای خوب از این موسسه باشیم. برخی شایعات وجود دارد که بانک مرکزی قرار است مجوز مشروط به ثامن بدهد اما شایعات دیگری نیز مبنی بر ادغام ثامن با بانک انصار به وجود آمد. هر کدام یک از این گزینه‌ها تحقق یابد خبر بسیار خوبی برای سپرده‌گذارانی خواهد بود که ماه‌ها منتظر روشن شدن تکلیف خود هستند.

همچنین شنیده می‌شود آیت ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار عضو هیات مدیره موسسه ثامن شده و عیسی رضایی از این موسسه رفته تا بیش از پیش خبر منتفی شدن ادغام ثامن با موسسه اعتباری کوثر به واقعیت نزدیک شود. یدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد حضور بانک انصاری‌ها در موسسه ثامن بیش از پیش پررنگ خواهد شد.

محمود رهنما ابتدا به نمایندگی از تعاونی مصرف کارکنان انصار به هیات‌مدیره بانک انصار راه یافت و سرانجام رئیس هیات‌مدیره هم شد. اگر رفتن وی به ثامن عملیاتی شود، سرنوشت صدها هزار سپرده‌گذار به عملکرد وی بستگی خواهد داشت.

طبق شنیده‌ها مسوولان بانک مرکزی قصد دارند هر چه سریعتر تکلیف ثامن روشن شود و به همین علت همه همکاری لازم برای تحولات و اتخاذ تصمیم‌های مهم در این زمینه را انجام می‌دهند.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید