تاریخ: ۱۰:۳۶ :: ۱۳۹۷/۰۲/۰۹

طبق گزارش های میدانی از برخی شعب موسسه اعتباری ثامن شنیده می شود که فرآیند ادغام این موسسه از نیمه اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

اواخر سال گذشته بود که معاون بانک مرکزی در خبری اعلام کرد موسسه اعتباری ثامن بانک انصار و بانک مهر اقتصاد ادغام خواهد شد.

به گفته معاون بانک مرکزی فرآیند ادغام در بهار سال ۹۷ صورت می پذیرد.اما با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از آغاز سال جدید هیچگونه خبری یا اطلاعیه ای مبنی بر آغاز فرآیند ادغام منتشر نشده است.

اما پیگیری ها از شعب موسسه ثامن که در چند ماه اخیر در پرداخت سپرده های مشتریان با مشکل مواجه شده است، حکایت از آغاز فرآیند ادغام تا چند روز آینده دارد.

به گفته برخی از پرسنل این موسسه اعتباری از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری فرآیند ادغام آغاز شده و تابلوهای تعاونی اعتبار نیز تعویض و نام بانک انصار بر سر درب آنها نقش خواهد بست.

گفته شده پانزدهم اردیبهشت ماه و همزمان با نیمه شعبان این اتفاق مبارک برای سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن به وقوع خواهد پیوست و به نظر می‌رسد مشکلات آنها که در طی یک سال گذشته شرایط سختی را داشتند نیز به پایان خواهد رسید.

همچنین شنیده می‌شود که برخی از پرسنل تعاونی اعتبار ثامن در حال فراگیری آموزش‌های نرم افزارهای بانک انصار و نیز مرور موارد مربوط به آغاز فرایند ادغام هستند.

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید