تاریخ: ۱۳:۰۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
نگاهی به اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر در رشت

پنج کاراته کار در مسابقات قهرمانی نوجوان آسیا شرکت می کنند.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال، حامد زیکساری روز پنجشنبه در پایان اردوی آمادگی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر در رشت اظهار داشت: هم اینک یک کاراته کار در بخش کاتا و هشت کاراته کار در بخش مبارزه در اردوی آمادگی حضور دارند که پنج کاراته عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.
وی ادامه داد: متین زارع از تهران در بخش کاتا در اردوی تیم ملی نوجوانان پسر حضور دارد و در بخش مبارزه نیز مرتضی کریمی از تهران در وزن ۵۲- کیلوگرم ، معراج محمدی از قزوین در وزن ۵۷- کیلوگرم ، شایان بولحسنی از استان مرکزی در وزن ۶۳- کیلوگرم ، سهیل میدان رو از آذربایجان غربی در وزن ۷۰- کیلوگرم و طاها حسینی از مازندران در وزن ۷۰+ کیلوگرم در اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر حضور دارند.
وی افزود: سروش محمدی ، علی توکلی و علی زمانی دیگر اردونشینان تیم ملی کاراته نوجوانان پسر هستند که از این تعداد، سه کاراته کار خط خواهند خورد تا تیم ملی با پنج کاراته کار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد. 
مربی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران در ادامه به سایر اردوهای این تیم اشاره و بیان کرد: با اتمام اردوی رشت، سایر اردوهای تیم ملی تا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در تهران برپا می شود تا کاراته کاران با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.
به گفته زیکساری ، رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا از دوم اردیبهشت ماه سال آینده با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته در کشور مالزی برگزار می شود و امیدوارم که کاراته کاران ایرانی بتوانند مدال های رنگارنگی را در این دوره از مسابقات کسب کنند.
اردوی آمادگی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر ایران از پنجشنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشی شهبد عضدی رشت آغاز شده بود.


ایرنا

print

پاسخی بگذارید