تاریخ: ۲۳:۴۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۳

کشف اعضای بدن انسان در یک کلیسا موجب ترس و وحشت مردم شده است.

سرویس حوادث اقتصاد شمال ،پشت سنگ قبر های قبرستان سنت راک در نیواورلئان، در لوئیزیانا، زیارتگاه سنت راک به سنت کاتولیک قرن چهاردهمی اختصاص دارد که مشهور است توانایی شفا دادن و معجزه داشته است. گفته می شود سنت راک در زمان شیوع بیماری طاعون به ایتالیا رسیده است. او از بیمارستان های کشور که بیماران در آن بستری بودند بازدید کرده و بسیاری از آن ها را شفا داده است.

زیارتگاه قبرستان سنت راک در یک ساختمان دو اتاق کوچک قرار دارد. اتاق اصلی شامل محراب و مجسمه سنت راک است و اتاق کوچکتر یک در طاقی دارد و بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید

طی قرن ها افراد به این کلیسا آمده و نذوراتی به شکل اعضای مصنوعی بدن به امید درمان و شفای بیماری هایشان به آن اهدا کرده اند. امروزه از دیوار های این اتاق کوچک پا های مصنوعی، چشم های شیشه ای، دندان مصنوعی، قلب های گچی، دسته های مو و بسیاری دیگر از اعضای بدن سرامیکی آویزان است که گرد و خاک گرفته است.

زیارتگاه سنت راک در نیواورلئان را از زمان تاسیسش در سال 1876 به درمان و حفاظت از بیماری ها مرتبط می دانسته اند. این زیارتگاه و قبرستان کنار آن، توسط یک کشیش جوان آلمانی به نام پدر پیتر لئونارد به شکرانه زنده ماندن اعضای کلیسا از شیوع تب زرد ساخته شده است. در آن زمان تب زرد و وبا در نیواورلئان شایع بود. بعد از یک شیوع مرگبار در دهه 1860 هزاران نفر کشته شدند و پدر پیتر نذر کرد که اگر هیچ یک از همراهان او در آن سال نمیرند، یادبودی برای سنت راک خواهد ساخت. آن سال هیچ یک از اعضای کلیسا نمردند و پدر به وعده خود وفا کرد.

عکس کشف اعضای بدن در کلیسا (1)

وقتی زیارتگاه ساخته شد، مومنانی که به دنبال شفا یافتن بودند به کلیسا می آمدند و به نشانه شکرگزاری برای تحقق یافتن نذرشان هدایایی می آوردند.

چند دهه بعد یک رسم جدید به وجود آمد. دختران جوانی که به دنبال شوهر بودند به زیارت هر 9 کلیسای شهر می رفتند، دعا می کردند و صدقه می دادند. تصور می شد اگر کلیسای سنت راک آخرین کلیسا در این سفر زیارتی باشد، شانسشان دو برابر می شد.

رکنا

print

برچسب ها: , , ,

پاسخی بگذارید