تاریخ: ۲۰:۴۵ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
آزادسازی اراضی کشاورزی در عباس آباد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تغییر کاربری ۴ هزار و ۹۵۰ متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد به ارزش بیش از ۷۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۴ هزار و ۹۵۰ متر مربع از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در زمین مذکور تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سرهنگ محمدپور گفت: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او، ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

print

پاسخی بگذارید