تاریخ: ۱۲:۴۲ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آغاز گام دوم هوشمند سازی عرضه نان با تشویق و تنبیه خبازان

پس از اتصال نانوایی‌ها به کارتخوان‌های هوشمند گام دوم این طرح که تشویق و تنبیه خبازان را به همراه دارد بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،وفایی نژاد مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: نظارت و پایش بر فعالیت خبازی‌ها در پخت و عرضه نان در قالب دو طرح در دستور کار قرار گرفته بود که مرحله نخست آن اتصال خبازی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند بود.

او با بیان اینکه ۵۷۶۰ خبازی در مازندران به کارتخوان هوشمند مجهز شده اند، افزود: گام دوم این طرح با عنوان پایش عملکرد و رفتار واحد‌های خبازی در نحوه تولید و فروش نان است که بزودی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی مازندران ادامه داد: در این طرح همه فعالیت‌های نانوایی‌ها مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد و متناسب با عملکرد خبازان تشویق‌ها و تنبیه‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

وفایی نژاد گفت: تعطیلی خودسرانه، استفاده از کارتخوان‌های غیر متعارف و تغییر در ساعت پخت نان بدون هماهنگی قبلی سبب می‌شود سهمیه آرد این خبازان متخلف به عنوان جریمه کاهش یابد.

او افزود: سهمیه آرد خبازانی که عملکرد مناسبی در تحویل و پخت نان داشته باشند نیز به عنوان تشویقی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی مازندران ادامه داد: در گام دوم هوشمند سازی عرضه نان هیچگونه افزایشی در قیمت گندم آرد و نان نخواهیم داشت.

۳۱ هزار تن آرد برای پخت نانا ماهانه بین ۴۶۰۰ خبازی در مازندران توزیع می‌شود.

print

پاسخی بگذارید