تاریخ: ۲۲:۵۳ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۹

تیم فوتبال پرسپولیس حریف تیم داماش گیلان در فینال جام حذفی کشور شد.

سرویس ورزشی اقتصادشمال ،مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان  اظهار داشت: با انجام مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور و پیروزی تیم پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان، این تیم حریف داماش در فینال این مسابقات شد.

میثم محبوب افزود: بر این اساس، دیدار فینال و نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، یکشنبه شب آینده ۱۲ خرداد ماه بین تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در اهواز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در دیدار فینال جام حذفی، تیم فوتبال داماش گیلان میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده و سعید طالبی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این سه بازیکن نمی توانند تیم خود را برابر پرسولیس همراهی کنند.

وی بیان کرد: به هرحال هدف تیم داماش گیلان ارایه یک بازی زیبا و جوانمردانه در دیدار نهایی جام حذفی کشور است و امیدواریم در این دیدار نیز با موفقیت عمل کرده و قهرمان جام حذفی کشور شویم.

تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و به مرحله پلی آف این مسابقات نیز صعود کرده بود، برای راهیابی به فینال جام حذفی، به ترتریب برابر تیم های چوکا تالش، مقاومت تهران، ماشین سازی تبریز و سایپا تهران به برتری رسیده بود.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در فینال رقابت های فوتبال جام حذفی کشور، برابر تیم های فوتبال نود ارومیه، سپیدورد رشت، پدیده شهرخودرو و سپاهان اصفهان به برتری دست یافت.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید