گروه: ورزشی
تاریخ: ۲۳:۵۷ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۲

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت در سمت ریاست هیات شطرنج گیلان ابقاء شد

در جریان انتخابات ریاست هیأت شطرنج استان گیلان با حضور مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج، کیومرث بیات با کسب تمامی آرای مأخوذه برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت شطرنج استان گیلان انتخاب شد.

در پایان این انتخابات روز چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در رشت، کیومرث بیات هر ۱۸ آرایمأخوذه را کسب و به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت شطرنج این استان منصوب شد.

همچنین کنعان کمایی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیأت شطرنج استان گیلان در جریان این انتخابات رأیی کسب نکرد و مرتضی صادقی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیأت شطرنج گیلان، قبل از آغاز مجمع انتخاباتی از این سمت کناره گیری کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در پایان این انتخابات گفت: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در رشته شطرنج در سطح کشور و همچین در استان گیلان افتاده و با حضور مهرداد پهلوان زاده در رأس فدراسیون شطرنج و همچنین حضور بیات درهیأت گیلان، شاهد پیشرفت این رشته ورزشی هستیم.

مریم بخشی افزود: مجموعه هیأت شطرنج گیلان نیز عملکرد خوبی داشته و هم اینک در اکثر شهرستان‌های گیلان نیز، شطرنج قوی و پویاست که در این راستا ما شاهد گسترش این رشته ورزشی حتی در روستاهای استان گیلان نیز هستیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه گیلان دارای اساتید برجسته ای در رشته ورزشی شطرنج است و همچنین حضور شهره بیات که یک بانوی جوان است در عرصه‌های بین المللی و قضاوت وی در میادین شطرنج جهانی باعث افتخار ورزش گیلان می‌باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانا گیلان خاطرنشان کرد: هیأت شطرنج گیلان نیز طی چند سال اخیر یکی از برترین هیأت‌های این استان بوده و با توجه به اینکه ما شطرنجبازان خوبی در رده‌های سنی مختلف داریم، درخواست میزبانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته شطرنج را داده‌ایم.

در انتخابات ریاست هیأت شطرنج استان گیلان، مهرداد پهلوانزاده رئیس فدراسیون، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین اعضای مجمع عمومی این هیأت حضور داشتند.

print

پاسخی بگذارید