تاریخ: ۲۳:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
اجرای عملیات روکش آسفالت در محور هراز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات روکش آسفالت در محور هراز خبر داد.

حسن جهانیان گفت:عملیات روکش آسفالت به طول ۶ کیلومتر در محور هراز حد فاصل آب اسک به پلور با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال با هدف ارتقاء ضریب ایمنی اجرا خواهد شد.

این عملیات درقالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی استان و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورهراز محدوده آب اسک به پلور به اجرا در می‌آید.

به گفته جهانیان با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

مازندران از جمله استان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی استان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل به شمار می‌رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

اجرای ۱۵۶ کیلومترلکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی مازندران به ویژه محور‌های شریانی هراز، سوادکوه، کندوان و محور کناره از ابتدای امسال تاکنون در دست اجراست.

print

پاسخی بگذارید