تاریخ: ۲۳:۴۷ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۵

فرماندار رودسر از اجرای مرحله به مرحله پروژه تصفیه خانه طول لات رحیم آباد این شهرستان خبر داد.

 به گزارش اقتصاد شمال حسین اسماعیل پور در همایش شوراهای اسلامی شهرستان رودسر با بیان این مطلب افزود: برای اجرای این پروژه تصفیه خانه ، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.
وی به موضوع پسماندها در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هر کسی طرح و برنامه ای در این زمینه دارد، ارائه دهد و ما هم در این زمینه کمک می کنیم.
فرماندار رودسر همچنین از افزایش چهار برابری بودجه ورزش این شهرستان در سال جاری خبر داد.
اسماعیل پور به نقش و جایگاه شوراها اشاره و بیان کرد: شوراها نقشی موثر و سازنده در روند توسعه دارند و اعتقاد دارم به جای پرداختن به رویکرد تقابلی با مدیران، به رویکرد تعامل روی آورده که طبعا این شرایط به نفع و مصالح جامعه است.
اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید گفت: بیمارستان رودسر فاقد دستگاه سی تی اسکن است و با وجود احداث بیمارستان در املش، اتاق عمل راه اندازی نشده است.
وی بر ضرورت ساماندهی منطقه باقر آباد رودسر تاکید کرد و از شورا و شهرداری رودسر خواست از همه توان و ظرفیت خود برای انجام آن بکارگیری کنند.
مسلم احمدیان درسنکی رئیس شورای اسلامی رودسر هم در این مراسم با بیان اینکه تلاش هایی برای توسعه این شهرستان در ابعاد و اشکال مختلف انجام شده ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود داریم، گفت: به عنوان نمونه منطقه اشکورات برغم نقش بزرگ و تاثیر گذار در فرایند اقتصاد کشور، متاسفانه از حیث برخی امکانات زیر ساختی محروم است.
وی همچنین بر ضرورت افزایش متعارف قیمت برگ سبز چای، شتاب بخشی در روند ساخت کمربندی کنار گذر کلاچای و همچنین اجرای پروژه راه کلاچای – رحیم آباد – قزوین تاکید کرد.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم اباد و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید