گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۹:۴۳ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
بودجه امسال شهرداری‌‎های گلستان ۲ برابر شد

استاندار گلستان گفت: بودجه پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری‌های استان امسال ۲ برابر شد که حدود ۴۰ درصد آن صرف اجرای طرح‌های عمرانی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز شنبه در نشست شورای اداری گرگان بر لزوم تلاش شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد و گفت: از مجموع ۳۴ شهرداری استان فقط درآمد شهرداری گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول بیش از هزینه است.

حدود ۵۳ درصد از جمعیت یک میلیون و۸۶۹ هزار نفری گلستان شهرنشین هستند.

استاندار گلستان در ادامه با تقدیر از تلاش های چند ماهه کادر درمانی استان برای درمان بیماران کرونایی گفت: در حال حاضر ۶۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در استان بستری هستند و مشکلی برای ارایه خدمات بیمارستانی به آن ها وجود ندارد.

حق شناس با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی در این استان گفت که با تکمیل طرح های بیمارستانی در دست اقدام، هزار تخت بیمارستانی دیگر به ظرفیت درمانی استان افزوده خواهد شد.

استاندار گلستان همچنین در خصوص پساب کارخانه یُد کانسار خزر در آق قلا افزود: تلاش می کنیم مشکلات پساب این کارخانه با حفظ ملاحظات محیط زیستی برطرف شود.

استاندار گلستان به پیگیری ساخت سد شصت کلاته گرگان اشاره کرد و افزود: پیگیری ساخت این سد برای حل مشکل آب آشامیدنی مردم گرگان در دستور کار جدی مسوولان استان قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید