مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری مازندران
تاریخ: ۱۷:۵۰ :: ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران از احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،سید رحیم بخشی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران در جلسه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، گفت: بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری پارسال در استان احصاء و در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت.

او با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تابستان امسالدر تهران، افزود: کمیته‌ای در مازندران با محوریت و دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکیل شده است.

بخشی در خصوص تقسیم‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی، گفت: شش فرصت سرمایه‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری از آب منطقه‌ای استان، یک فرصت سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد، ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری از بیش از ۶۰ شهرداری مازندران احصاءشد و توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اداره‌کل اقتصاد و دارایی به مشاوران معرفی و قرارداد بسته شده است.

او با بیان اینکه برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی در بخش گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پیگیری‌هایی انجام شد، افزود: سازمان جهاد کشاورزی مازندران ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری را احصا کرده است.

برزگر گفت: مجموع این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جلسات کارشناسی به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا بتوانیم اردیبهشت ماه امسال اشتغال و کسب وکار آن را آماده و در سایت سرمایه‌گذاری قرار دهیم.

print

پاسخی بگذارید