تاریخ: ۱۵:۴۹ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اختصاص۱۹۷ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای رودبار

فرماندار رودبار گفت: طی امسال در مجموع ۱۹۷ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش اقتصاد شمال  ،سید جلال سید محمدی با اعلام این مطلب افزود: از سه منبع اعتباری استانی، نفت و گاز و جزء ۱۸ ، این میزان اعتبار عمرانی به ۲۴۹ پروژه عمرانی رودبار اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و محدودیت های اعتباری ، با اتخاذ تدابیر لازم از این اعتبارات استفاده بهینه و کارآمد داشته باشیم تا پاسخ و بازخورد مناسبی از کارها بگیریم.
سید محمدی هم افزایی برای استفاده مطلوب از ظرفیت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توزیع متوازن اعتبارات به ویژه در مناطقی که با کمبودها مواجه است، باید انجام شود.
سرپرست فرمانداری رودبار فاصله مناطق سکونتگاهی و گستردگی این شهرستان را سبب افزایش هزینه ها در خدمات و پروژه های عمرانی ذکر و تصریح کرد: در سیاست گذاری و توزیع اعتبارات باید این مسئله مهم در نظر گرفته شود.
وی از دستگاه ها خواست گزارش وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها را ماهانه به همراه تحلیل های فنی و دلائل راکد بودن پروژه در صورت وقوع، به فرمانداری اعلام کنند تا روند اجرا سرعت مطلوبی داشته باشد.
سرپرست فرمانداری رودبار خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه های اداری برای جذب حداکثری اعتبارات و تسریع در روند اجرای پروژه ها همت کنند.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید