تاریخ: ۲۲:۳۹ :: ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
اخراج یکی از کمک مربیان سپیدرود /حضور تیم میهمان با لباس دوم

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و قشقایی شیراز حاشیه‌هایی داشت که انجام نشدن مصاحبه پس از بازی سرمربیان دو تیم، اخراج یکی از کمک مربیان تیم میزبان و حضور تیم میهمان در زمین بازی با لباس دوم از جمله آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و قشقایی شیراز عصر چهارشنبه در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست داد.

با توجه به بارش باران در رشت پیش بینی می شد که استقبال از این بازی کم باشد و کمتر از دو هزار تماشاگر و هوادار سپیدرود که اکثر آنان چتر در دست داشتند؛ خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا در این شرایط آب و هوایی از تیم خود حمایت کنند.

قبل از آغاز بازی نیز علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه سایر اعضای کادرفنی به سمت مهدی فروردین سرمربی و سایر اعضای کادرفنی قشقایی شیراز رفتند و به آنان خوش آمد گفتند.

هنگام ورود بازیکنان دو تیم به میدان مسابقه، طرفداران و تماشاگران سپیدرود رشت به شدت بازیکنان و کادرفنی تیم خود را تشویق کردند و از بازیکنان و کادرفنی تیمشان انتظار پیروزی در این دیدار را داشتند که البته این تشویق ها تا پایان بازی نیز ادامه داشت.

در نیمه دوم و در یکی از ضدحملات تیم سپیدرود، احمد محمدی داور این دیدار خطای بازیکنان سپیدرود را اعلام کرد که اعلام این خطا با واکنش و اعتراض شدید کادرفنی و تعدادی از بازیکنان سپیدرود همراه بود چون آنان معتقد به خطا نبودند؛ با اعتراضات کادرفنی سپیدرود رشت، داور این دیدار به سمت نیمکت این تیم رفت و به ساسان صادقی یکی از کمک مربیان سپیدرود رشت کارت قرمز نشان داد و او را از روی نیمکت سرخپوشان رشتی اخراج کرد.

در دقیقه ۷۷ این دیدار، تیم فوتبال سپیدرود رشت صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که مجتبی محبوب مجاز یکی از بازیکنان این تیم پشت ضربه قرار گرفت اما قبل از زدن ضربه راز و نیازی با خدا انجام داد که البته سانتر این بازیکن با ضربه سر مهیار نوری مدافع پیش تاخته سپیدرود همراه شد تا علاوه بر اینکه دومین گل این تیم به ثمر برسد، دعای محبوب مجاز نیز برآورده شود.

البته این در حالی بود که قبل از این خطا ، کادرفنی سپیدرود مترصد تعویض محبوب مجاز بودند اما با اعلام ضربه خطا، علی نظرمحمدی سرمربی این تیم دستور لغو تعویض را داد تا این ضربه خطا توسط محبوب مجاز نواخته شود و این امر در نهایت منجر به دومین گل سپیدرودی ها شد.

پس از حدود یک دقیقه از به ثمر رسیدن دومین گل سپیدرود ، مهیار نوری مدافع گلزن این تیم دچار آسیب دیدگی شدیدی شد به طوری تمام صورت این بازیکن را خون فرا گرفته بود اما پزشکان سپیدرود به کمک این بازیکن شتافتند و او را مداوا کردند.

به دلیل بارش شدید باران هنگام بازی دو تیم سپیدرود و قشقایی شیراز در رشت ، لباس های بازیکنان دو تیم خیس شد که این موضوع باعث شد تیم قشقایی شیراز در آغاز نیمه دوم با لباس دوم خود وارد زمین مسابقه شود. همچنین علی نظرمحمدی در تمام طول بازی کنار زمین و در زیر ریزش باران تیمش را هدایت می کرد و لباس سرمربی تیم سپیدرود به طور کامل خیس شد اما گرمی و حرارت این دیدار باعث شده بود تا این مربی متوجه این مسئله نشود و همچنان نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور این دیدار، بازیکنان ، کادر فنی و طرفداران سپیدرود از کسب این پیروزی بسیار شادمان بودند و در زیر بارش باران جشن پیروزی به راه انداختند و از کسب این سه امتیاز خانگی بسیار خوشحال بودند.

پس از پایان این بازی نیز هیچ یک از دو سرمربی تیم های سپیدرود رشت و قشقایی شیراز در مصاحبه پس از بازی حضور نیافتند تا دوباره کنفرانس خبری پس از بازی، لغو شود.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم و قشقایی شیراز با شش امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

print

پاسخی بگذارید