تاریخ: ۱۱:۴۰ :: ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
امتیاز ویژه نهضت ملی مسکن برای جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اختصاص امتیاز در طرح‌های نهضت ملی مسکن برای جوانی جمعیت خبر داد.

سید محمد نظری درخصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوار‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، گفت: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۰ باشد می‌توانند بامراجعه به قسمت” ثبت نام نهضت ملی مسکن” در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.

او می‌گوید:پس از ورود به سامانه می‌بایست دربخش نوع سرپرستی، گزینه”متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت) “را انتخاب کنند.

به گفته نظری متقاضیانی که قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، امکان استفاده همزمان از امتیاز طرح‌های حمایتی نهضت ملی و قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت را ندارند.

او می‌گوید: متقاضیانی که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واجد شرایط هستند و قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند جهت بهره مندی از این قانون می‌توانند در صورتی که به ویرایش اطلاعات خود دسترسی دارند وارد کارتابل خود در (سامانه نهضت ملی مسکن) شده و در قسمت “مشاهده و پیگیری درخواست ها”اطلاعات سرپرستی خود را ویرایش کنند.

به گفته نظری در صورتی که متقاضی پس از مراجعه به کارتابل خوددر قسمت “مشاهده و پیگیری درخواست سامانه”دسترسی به ویرایش اطلاعات را نداشته باشند می‌بایست از درخواست‌های قبلی خود انصراف داده ومجدد نسبت به ثبت نام اقدام کند.

پس از انجام ثبت نام درصورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌پذیرد.

print

پاسخی بگذارید