تاریخ: ۲۰:۱۲ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اولین مدال مازندران در یونیورسیاد جهانی دانشجویان

مرتضی زنده دل پومسه رو نکایی در رقابت‌های انفرادی یونیورسیاد جهانی دانشجویان اولین مدال ورزشکاران مازندرانی را از آن خود کرد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد چین در بخش رقابت‌های پومسه انفرادی آقایان و بانوان از بامداد امروز شنبه هفتم مرداد ماه با حضور مرتضی زنده دل و یاسمن لیموچی ۲ نماینده ایران آغاز شد.

مرتضی زنده دل پومسه رو مازندرانی در مرحله نخست برای اجرای فرم به میدان رفت و با ثبت امتیاز ۷.۱۷۰ راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با اجرای فرم خوب خود و ثبت امتیاز ۷.۱۵۰ و با اختلاف بسیار کم با نماینده صدرنشین کشور هنگ کنگ، بالاتر از رقبای قدرتمندی از کشور‌های کره جنوبی و ترکیه به عنوان نفر دوم به فینال بخش جوانان پومسه انفرادی صعود کرد.

او در فینال این رقابت‌ها در مصاف با نمایندگانی از تایلند، فرانسه، ویتنام، هنگ کنگ، ترکیه، کره جنوبی و چین توانست پس از نمایندگان کره جنوبی و چین و همراه با نماینده ترکیه با امتیاز ۶.۷۲۰ مدال برنز مشترک را از آن خود کرد.

مازندران رضا جلالی فر را به عنوان دومین نماینده در این رویداد دارد که از فردا مبارزات بخش پومسه تیمی پیگیری می‌شود.

گفتنی است، زهرا پوراسماعیل، علیرضا حسین پور، عرفان بزرگی و علیرضا نادعلیان نمایندگان بخش کیوروگی از مازندران در این رویداد هستند.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید