گروه: آرشیو / ورزشی
تاریخ: ۱۰:۳۶ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
اولین پیست اسکی مازندران راه اندازی می‌شود

رئیس هیئت اسکی مازندران گفت: در تلاش هستیم تا اولین پیست را در منطقه کوهستانی کجور نوشهر راه اندازی کنیم.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،مهرداد باباپور رئیس هیات اسکی مازندران در حاشیه برپایی جشنواره آدم برفی شهر پول با بیان اینکه پیست اسکی در استان وجود ندارد، گفت: در تلاش هستیم تا اولین پیست را در منطقه کوهستانی کجور نوشهر راه اندازی کنیم.

او افزود: اگر این طرح اجرایی شود از نظر اقتصادی و اشتغال مردم منطقه تأثیر بسزایی دارد و عزم را برای ایجاد این پیست جزم کردیم.

باباپور گفت: در تاریخ مازندران هیچ جایی و حتی مدرسه‌ای به صورت آزمایشی برای اسکی وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که یک کار درست انجام دهیم.

او به پیگیری‌های چندماهه برای اجرای برنامه‌های ورزشی و اسکی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم که بهترین نقطه را برای راه اندازی پیست اسکی انتخاب کنیم و دنبال جایی نظیر دیوچشمه هستیم که همه مردم به پیست اسکی دسترسی داشته باشند.

باباپور شمار ورزشکاران سازمان یافته اسکی را ۶۰ نفر ذکر کرد و از حضور دو ملی پوش برای مسابقات اسلوونی خبر داد و گفت: مازندران چهار ملی پوش اسکی دارد و یک نفر المپیکی المپینی است و در مسابقات قهرمانی کشور در نمک آبرود مازندران در رشته انفرادی اول و در رشته تیمی مقام سوم را کسب کرد.

print

پاسخی بگذارید