توسط معاون توسعه زیربنایی بنادر صورت گرفت
تاریخ: ۱۶:۲۲ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۰

مهندس اله یار در بازدید از پروژه های عمرانی و زیر بنایی بندرامیرآباد پیشرفت این پروژه ها را بسیار مناسب ارزیابی و بر انتقال تجربیات این بندر در بخش مهندسی به سایر بنادر کشور تأکید کرد.

به گزارش اقتصاد شمال ، به نقل از واحد اطلاعات واخبار روابط عمومی بندرامیرآباد ؛ معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی در بازدید یک روزه خود از بندرامیرآباد که به همراه جمعی از مدیران کل ستادی این سازمان انجام شد پیشرفت فیزیکی پروژه های سرمایه گذاری و زیر بنایی این بندر را با توجه به زمانبندی تعریف شده مناسب ارزیابی کرد .

مهندس اله یار در ادامه بازدید ها  به همراه مهندس دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان میاندرود در جاده گوهرباران – ورکلا حضور یافت و از نزدیک در جریان عملکرد تعریض این جاده به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت .

عضوهیأت عامل ومعاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی  با بیان اینکه با تعریض جاده ورکلا – گوهرباران حجم تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن 25 درصد کاهش داشته است گفت ابراز رضایت مردم این منطقه و نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرای این پروژه ، سازمان بنادرودریانوردی را جهت تکمیل این پروژه مصم تر خواهد کرد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در ادامه بازدید خود از جاده دسترسی رستم کلا – بهشهر دیدن کرد و بر مرتفع شدن مسائل و مشکلات پیرامون تکمیل و بهر ه برداری از این جاده تأکید کرد.
مدیربنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز در بازدید از راه ها و محورهای مختلف بندرامیرآباد بر توسعه مناسب زیرساخت ها تأکید کرد و از افتتاح 7 پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از 1800 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

بازدید مهندس اله یار
بازدید مهندس اله یار
بازدید مهندس اله یار
بازدید مهندس اله یار
بازدید مهندس اله یار
بازدید مهندس اله یار

print

پاسخی بگذارید